ورزش

پیروانی: با قدرت در تیم ملی ادامه می دهم / همین که کفاشیان گفت مرا حمایت می کند برایم کافی است


اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,پیروانی

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان که از کاندیداتوری فدراسیون فوتبال انصراف داد و پس از مخالفت با استعفایش در سمت خود باقی مانده گفت: «با قدرت در تیم‌ملی ادامه می‌دهم.» علی کفاشیان با استعفای افشین پیروانی مخالفت کرد تا کاپیتان سابق تیم‌ملی همچنان به عنوان مدیر تیم‌ملی فعالیت کند.

در روزهایی که صحبت از مشکلات تیم‌ملی و رفتن ملی‌پوشان به زمین‌های “اوشان تپه” و “عبدل‌آباد” می‌شود، پیروانی بار دیگر مجبور شد تا مسئولیت مدیریت این تیم پرحاشیه را به دوش بکشد. افشین که قید ریاست فدراسیون را زده، می‌گوید رییس فعلی به او قول حمایت داده بود!

 رکورددار کاپیتانی پرسپولیس در پایان هم به خاطر حال و روز خوب سرخ‌ها، ابراز رضایت می‌کند.
 
اظهارات پیروانی را در ادامه می خوانید:

* بالاخره این جلسه شما با کفاشیان بعد از ماجرای استعفای‌تان برگزار شد.
– در مورد ماجرای استعفای من صحبت‌های زیادی شد و اگر هم صحبتی مطرح شد به خاطر مشکلات تیم‌ملی بود. به هر حال کفاشیان و فدراسیون استعفای من را قبول نکردند و گویا قسمت این است که من باز هم در خدمت تیم‌ملی باشم.

* کفاشیان در این جلسه به شما چه گفت؟
– ایشان هم مخالف استعفای من بود و با توجه به این موضوع، با قدرت به کارم در تیم‌ملی ادامه می‌دهم. همه ما عاشق تیم‌ملی و ایران هستیم و تلاش می‌کنیم تا این تیم موفق و سربلند باشد.
 
* کفاشیان در مورد کاندیدا شدن شما برای ریاست فدراسیون صحبتی نکرد؟
– (خنده) ایشان لطف داشتند و گفتند از من حمایت می‌کنند ولی من ترجیح می‌دهم بعدها و با تجربه بیشتر این کار را انجام دهم. همین که کفاشیان گفت مرا حمایت می‌کند برایم کافی است ولی من قصد دارم تا با تجربه و قدرت بیشتری این کار را انجام دهم.

* البته تعداد حامیان شما در این مسیر قابل‌توجه بود و فکر می‌کردیم کفاشیان صحبت دیگری کند!
– (خنده) خود کفاشیان هم گفت از من حمایت می‌کند! البته در طول این مدت چهره‌های سرشناس و بزرگی مثل حشمت‌خان مهاجرانی، علی دایی، خداداد عزیزی و خیلی از فوتبالی‌ها و حتی هیات‌های شهرستان‌ها نسبت به من لطف داشتند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

* در مورد بازگشت دادگان به فوتبال چه نظری دارید؟
– من امیدوارم هر کسی که لایق‌تر است رییس فدراسیون شود و بدون شک احترام خاصی برای آقای دادگان قائل هستم و ارادت خاصی به ایشان دارم. وقتی گزینه‌هایی مثل دادگان برای ریاست فدراسیون هستند، بهتر است من با تجربه بیشتری به این سمت فکر کنم و پخته‌تر از امروز به دنبال این پست باشم.

* چرا کی‌روش در جلسه شما حضور نداشت؟
– چون قرار نبود ایشان در این جلسه شرکت داشته باشند.

* در مورد وضعیت تیم‌ملی و تمرینات این تیم صحبتی انجام دادید؟
– تمرینات تیم‌ملی از بیست و چهارم اسفند ماه شروع می‌شود و ان‌شاءالله دو بازی در تاریخ پنجم و دهم فروردین ماه با هند و عمان انجام می‌دهیم. این دو بازی را در خانه انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله با حمایت هواداران می‌توانیم با روحیه خوبی به میدان برویم.

* کی‌روش از دوبی برگشته؟
– بله… ایشان در حال حاضر در تهران هستند و بازی‌های لیگ را زیرنظر دارند. قبل از این هم دستیاران کی‌روش بازی‌های لیگ را زیر نظر داشتند.
 
* مشکل زمین تمرین، اسپانسر، لباس و این‌جور چیزها حل شد؟
– به خدا این برای تیم‌ملی ما خیلی زشت است که بخواهیم در مورد این‌جور چیزها صحبت کنیم و این حرف‌ها را بزنیم. ای کاش می‌شد تا مربیان تیم‌ملی به فکر مسایل فنی و اساسی‌تر باشند.

* ماجرای برگزاری تمرینات تیم‌ملی در “اوشان تپه” و “عبدل‌آباد” درست است؟
– متاسفم که چنین حرف‌هایی را در مورد تیم‌ملی درست می‌کنند. این صحبت‌های حاشیه‌ای به تیم‌ملی ضربه می‌زند. این چیزها شأن تیم‌ملی را پایین می‌آورد. امیدوارم مسئولان فدراسیون کاری کنند که شأن تیم‌ملی حفظ شود.

* چطور تیم‌ملی زمین تمرین ندارد ولی تیم‌های عراقی و سوریه‌ای در تهران و شهرک اکباتان تمرین می‌کنند؟
– چه بگویم؟! ان‌شاءالله با درایت فدراسیون همه چیز درست می‌شود. ما که با جان و دل کار می‌کنیم و امیدواریم همه چیز درست شود.

* برای کفاشیان و فدراسیون شرط و شروطی نگذاشتید؟
– چه شرط و شروطی؟!

* اینکه این‌جور مشکلات را حل و فصل کنند.
– بدون شک همه تلاش می‌کنند که تیم‌ملی نتیجه بگیرد، شأن و حرمتش حفظ شود و باعث افتخار مردم شود… وقتی هدف همه این است، چه شرط و شروطی بگذارم؟

 * بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟
– مگر می‌شود بازی‌های پرسپولیس را پیگیری نکرد؟ مگر می‌شود رکورددار کاپیتانی پرسپولیس باشی و این تیم را دوست نداشته باشی؟ من تحت هر شرایطی پرسپولیسی هستم و خوشحالم که پرسپولیس روی دور افتاده و امیدوارم سرخ‌ها همین مسیر را ادامه دهند.

منبع: گل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هشت =

دکمه بازگشت به بالا