مشهد

پیش‌بینی احداث ۸۱۰۰ جای پارک خودرو در هسته مرکزی مشهد

در این حوزه باید به موضوع پارکینگ‌ها نیز توجه می‌شد که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری تدابیری ویژه‌ای برای آن اندیشیده شده است.
پیش‌بینی احداث 8100 جای پارک خودرو در هسته مرکزی مشهد

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در طرح جامع شهر فقط برای بافت مرکزی مشهد ۸۱۰۰ جای پارک در ۱۶ نقطه در نظر گرفته شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمود عامری‌فرد امروز در آیین افتتاح پارکینگ ابن سینا مشهد اظهار کرد: یکی از مشکلات کلان‌شهرها بحث زیرساخت‌های حمل و نقلی است که این مهم در این دوره از مدیریت شهری مشهد به آن توجه ویژه شده است.
وی با بیان اینکه شهر مشهد با حضور ۳۰ میلیون زائر داخلی و خارجی در حوزه حمل و نقل جایگاه خاصی دارد، افزود: در این حوزه باید به موضوع پارکینگ‌ها نیز توجه می‌شد که خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری تدابیری ویژه‌ای برای آن اندیشیده شده است.
عامری‌فرد بیان کرد: در طرح جامع شهر فقط برای بافت مرکزی مشهد ۸۱۰۰ جای پارک در ۱۶ نقطه در نظر گرفته شده است.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این پارکینگ در یکی از نقاط پرترافیک شهر مشهد و در جنب بیمارستان امام رضا (ع) و همچنین مطب‌ها و تجهیزات پزشکی قرار گرفته که می‌تواند در حل مشکلات شهروندان نیز جایگاه بسیار خاص و ویژه‌ای داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا