ایران

پیش‌بینی باران برای مازندران، گلستان و خراسان

  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,هواشناسی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای برخی نقاط کشور گفت: بعدازظهر فردا استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش‌های خفیف و پراکنده خواهند داشت.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی با شکل‌گیری جریان‌های مرطوب شمالی و عبور موجی از نوار شمالی کشور امروز استان‌های گیلان، مازندران، گلستان ابرناکی، وزش باد، رگبار پراکنده باران در برخی نقاط رعد و برق خواهند داشت. 

وی افزود: در ارتفاعات استان‌های سمنان و خراسان شمالی نیز رشد ابر و احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد. بعدازظهر امروز در پاره‌ای نقاط استان هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده باران و رعد و برق رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه، بعدازظهر روز سه‌شنبه(۱۴ شهریور) بارش‌های خفیف و پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز چهارشنبه( ۱۵ شهریور) جوی آرام و پایدار در اکثر مناطق کشور برقرار خواهد بود، اظهار کرد: در سه روز آینده پدیده غالب در شرق کشور به ویژه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: امروز سواحل دریای خزر و دریای عمان مواج خواهد بود.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۱۴ شهریورماه)، صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۱۵ شهریورماه)، صاف، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا