ایران

پیش‌بینی رشد ۵ درصدی در اقتصاد کشور/با حمایت از تولید ملی جلوی برندسازی خارجی را بگیریم

رشد اقتصادی

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل گفت: در سال جاری پیش‌بینی شده که ۵ درصد در اقتصاد کشور رشد وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدتقی حسینی در جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه استان البرز که صبح امروز در مرکز تربیت مربی کرج با حضور استاندار البرز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه حمایت از نیروی کار داخلی واجب است، اظهار داشت: در سال جاری پیش‌بینی شده که 5 درصد در اقتصاد کشور رشد وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌های آینده بیشتر رشد می‌کنیم، گفت: برای حمایت از تولید داخلی و اشتغال در کشور باید از کارآفرینان و خلق ایده استفاده کنیم.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل افزود: با حمایت از تولید ملی و حقوق معنوی باید جلوی برندسازی خارجی را گرفت.

حسینی با اشاره به اینکه ملت ایران همواره با عزم و اراده خود برهمه مشکلات غلبه کردند، اظهار داشت: دشمنان ایران با تمام سخت‌افزار و نرم‌افزارهای خود علیه ملت ایران ایستادند درحالی که با ایستادگی مردم و رهبری هوشمندانه ایران روبه‌رو شدند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی کارگران با ایثار و فداکاری اجازه ندادند که چرخ تولید بازبماند، گفت: در دوران تحریم نیز ملت ایران با همبستگی و تلاش بیشتر اجازه نداد که دشمن به هدف خود برسد.

حسینی با اشاره به اینکه مردم و دولت ایران در یک اقدام بزرگ در مذاکره سیاسی توانستند حقوق خود را به اثبات برسانند، افزود: دستاورد مردم در مذاکرات هسته‌ای ثبت آن و کنار زدن فشارهای ظالمانه از سوی شورای امنیت بوده است.

وی با بیان اینکه جامعه امروز ما نیاز به اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: اقتصاد باید به حدی توانمند شود که اگر دچار مشکل شد، بخش‌های دیگر سرپا بایستند و بخش اقتصاد را ترمیم کنند.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل با اشاره به اینکه در کشور باید با مصرف‌گرایی مقابله کرد،‌ افزود: تمام تلاش دولت این است که همزمان با دست‌یابی به رشد اقتصادی شکوفا،‌ درآمد مناسب، ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی را داشته باشد. برند ایرانی باید شناخته شود و به مفید و قابل رقابتی‌بودن کالای ایرانی اعتماد شود.

حسینی با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید نیروی کار جوان را از مهارت‌های لازم برخوردار کرد، افزود: باید از تولید داخلی و ایجاد اشتغال در کشور حمایت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شانزده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا