ورزش

پیوستن علی احمدی به تیم فوتبال پدیده/ برای کسب نتیجه مناسب در مقابل گسترش فولاد تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده از پیوستن علی احمدی به تیم فوتبال پدیده در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا مهاجری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم فوتبال پدیده خوب است و این تیم برای کسب نتیجه در مقابل گسترش فولاد تلاش می‌کند.

وی پیروزی پدیده مقابل نفت را عامل مهمی برای پایان دادن به حواشی این تیم برشمرد و اضافه کرد: گسترش فولاد دارای کادر فنی و تیم خوبی است که امیدوارم بتوانیم در دیدار فردا با این تیم به نتیجه مناسب دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با ابراز خرسندی نسبت به همت عالی هواداران در دیدار سیاه جامگان با تراکتورسازی بیان کرد: امیدوارم این وفاق و همدلی تا پایان لیگ برتر و دیدارهای مهم دو تیم فوتبال مشهدی در این رقابت‌ها ادامه یابد.

مهاجری از پیوستن علی احمدی به تیم فوتبال پدیده در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در دیدار با گسترش فولاد کریم احمدی که سه اخطار دارد، حضور ندارد و محمد حسین مرادمند و حمزه خذیراوی نیز مصدومان پدیده در این دیدار هستند.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم فوتبال پدیده و گسترش فولاد فردا جمعه ۱۳ اسفند ماه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شش =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا