ورزش

پیکر داور پیشکسوت خراسان‌رضوی در شهرستان طرقبه تشییع شد‌

تشییع پیکر داور طرقبه

پیکر داور پیشکسوت خراسان رضوی در شهرستان طرقبه تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، پیکر داور پیشکسوت خراسان رضوی ظهر امروز در شهرستان طرقبه تشییع شد.

در این مراسم حسن کامرانی‌فر رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، محسن ترکی و محمد مهدی برادران؛ رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و جمعی دیگر از داوران و مسئولان ورزشی استان و هیئت فوتبال خراسان رضوی حضور داشتند.

سعید جمشیدیان سابقه ۱۶ سال فعالیت در داوری فوتبال خراسان‌رضوی را در کارنامه خود دارد و از اسفند ۱۳۹۱ موفق به کسب داوری درجه ملی شده بود. وی شب گذشته به دلیل بیماری سرطان دار فانی را وداع کرد.

دوره بازآموزی مقررات جدید داوری جودو در مشهد برگزار شد

رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی ظرفیت داوری جودوی استان را مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر استان خراسان‌رضوی در همه سطوح از داوران تراز اول برخوردار است که فدراسیون باید به این ظرفیت توجه و از آن  به نحو مطلوب استفاده کند.

عزیزی رئیس کمیته داوران فدراسیون جودو و کوراش کشور نیز با ابراز خرسندی از استقبال داوران و مربیان از این همایش، گفت: خراسان رضوی قطب اصلی جودو  کشور در حوزه قهرمانی و البته داوری میباشد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت و لزوم آشنایی قهرمانان با قوانین داوری باید مربیان و داوران تغییرات جدید را به نحو مطلوب به قهرمانان و هنرآموزان خود انتقال دهند.

در پایان این دوره به تمام شرکت‌کنندگان در این سمینار گواهینامه حضور اهدا شد و قطعاً شرکت در این دوره  در اعزام داوران به دوره های ارتقاء و دعوت برای قضاوت در مسابقات استانی و کشوری موثر خواهد بود.

دوره دانش‌افزایی پارک‌های آبی در استخر کوثر مشهد برگزار شد

نخستین دوره دانش‌افزایی پارک‌های آبی استان، با حضور کثیر معلم مدرس بین‌المللی‌، مدرسین و سرناجیان پارک‌های آبی در دو بخش آقایان و بانوان در استخر کوثر مشهد برگزار شد.

کثیر معلم در این دوره پس از تشریح مباحث و مسائل روز پارک‌های آبی به تعداد بالای پارک‌های آبی در خراسان‌‌رضوی و شهر مشهد اشاره و از برگزاری جلسات کمیته تخصصی پارک‌های آبی در هیئت نجات غریق استان ابراز خرسندی کرد.

وی در این دوره فعالیت‌های انجام شده هیئت نجات غریق خراسان‌رضوی و همفکری، هماهنگی هیئت با افراد دارای تجربه و آگاه نسبت به مسائل و مشکلات پارک‌های آبی را بسیار مفید ارزیابی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا