خراسان

پیگیر اجرای حکم شرکت پدیده هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی صادقی صبح دیروز در نشست خبری ستاد تدبیر استان با موضوع پدیده که در دفتر استاندار برگزار شده بود، اظهار کرد: پیگیر اجرای حکم شرکت پدیده هستیم.

وی با بیان اینکه قبل از صدور حکم دادگاه جلسات کارشناسی بسیاری در راستای تامین منافع  سهام داران تشکیل شد، افزود: پیشنهادات خوبی که در ستاد تدبیر در جهت حفظ منافع سهام داران  مصوب شده بود را به دادگاه پیشنهاد دادیم و خوشبختانه دادگاه نیز این مصوبات را در رای نهایی خود لحاظ کرد.

صادقی با بیان اینکه در بازه زمانی رای دادگاه تا زمان اجرای حکم، فردی به عنوان نماینده شرکت پدیده تعیین شد، تصریح کرد: بر اساس رای دادگاه طلبکاران به سهام دار تبدیل شدند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به رای دادگاه بسیاری از طلبکاران حاضر به اینکه تبدیل به سهام دار شوند، نبودند لذا با برگزاری جلسات بسیار آنان با عدد و رقم به رای دادگاه رضایت داده و تبدیل به سهام دار شدند.

وی با تاکید بر صحبت‌های استاندار مبنی بر همکاری سطوح ملی و استانی در رفع مشکلات شرکت پدیده، اظهار کرد: هماهنگی‌ها و همکاری‌ها باعث خواهد شد تا این شرکت دوباره بتواند در مسیر قانون فعالیت کند.

صادقی  با بیان اینکه همکاری جدیدی از سوی محکومان شرکت پدیده صورت نگرفته است، تشریح کرد: اولین دستور ریاست قوه قضائیه به بنده این بود که پرونده‌های دیگر را از ردیف خارج کنید و حل مشکلات شرکت پدیده در اولویت کاری شما باشد، لذا در راستای پیگیری رئیس قوه قضائیه تمامی مصوبات ستاد تدبیر به ایشان ارائه شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اینکه سهام داران در فروش سهام خود عجله نکنند، گفت: ان شاءالله با سعه صدر سهام داران و مردم مشکلات شرکت حل و در مسیر قانونی خود قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا