مشهد

پیگیر حل مشکل بیمه رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری هستیم

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد:

پیگیر حل مشکل بیمه رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری هستیم

با تحت پوشش قراردادن رانندگان بخش حمل ونقل بار، امنیت روانی رانندگان بیش از پیش تامین می‌شود تا این قشر تلاشگر با آسودگی بیشتری در چرخه اقتصاد فعالیت کنند.
پیگیر حل مشکل بیمه رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری هستیم

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: پیگیر حل مشکل بیمه رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری ضمن اشاره به اینکه ارائه تسهیلات بیمه رانندگان حمل و نقل بار درون شهری از بهمن ماه سال 93 متوقف شده است، افزود: از آنجا که زیرساخت‌های حمل و نقل بار علاوه بر رانندگان، توسعه خدمات قابل ارائه به مردم، ارتقای کمی و کیفی رفاه جامعه و رشد شاخص‌های اجتماعی را منجر می‌شود، توجه به دغدغه‌ها و مشکلات رانندگان به عنوان بخشی از اقشار زحمتکش جامعه و ارائه‌دهندگان خدمات مورد نیاز مردم، اهمیت فراوان دارد و دستیابی به اهداف این حوزه، همکاری مشترک مسئولان و مردم را می‌طلبد.
وی تصریح کرد: براساس آمارهای موجود تنها حدود 5 هزار نفر از جامعه آماری 40 هزار نفری شاغلین ناوگان حمل و نقل بار درون شهری مشهد از تسهیلات بیمه بهره‌مند شده و از خدمات آن استفاده می‌کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در همین راستا و از آنجا که بیمه رانندگان همواره یکی از دغدغه‌های اصلی دست‌اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل بار درون شهری است، تاکنون برای برقراری مجدد آن، مکاتبات متعددی از سوی شهردار مشهد با مراجع ذیصلاح از جمله وزارت کشور و دبیرخانه کلان‌شهرها و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر مشهد صورت گرفته است.
مختاری در ادامه گفت: با تحت پوشش قراردادن رانندگان بخش حمل ونقل بار، امنیت روانی رانندگان بیش از پیش تامین می‌شود تا این قشر تلاشگر با آسودگی بیشتری در چرخه اقتصاد فعالیت کنند.
شایان ذکر است، طی روزهای گذشته، مدیرعامل و معاونین سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه طی دیدارهای جداگانه‌ای با دو نفر از نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، مسایل و مشکلات ساماندهی حوزه حمل و نقل بار را مطرح و از راهکارها و پیشنهادات آنها بهره‌مند گردیده و قول پیگیری آنها در خصوص رفع مشکلات فوق به ویژه برقراری مجدد ارائه تسهیلات بیمه را اخذ نمودند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا