مشهد

چرخیدن چرخ اقتصاد مشهد در گرو بهبود اقتصاد شهروندان است

شهردار مشهد گفت: چرخیدن چرخ اقتصاد شهر در گرو بهبود اقتصاد شهروندان است بنابراین باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

خبرگزاری فارس: چرخیدن چرخ اقتصاد مشهد در گرو بهبود اقتصاد شهروندان است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید صولت مرتضوی ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع 334 واحدی خدمات خودرویی صنوف توانا که در محل این مجتمع برگزار شد، اظهار کرد: همکاران ما در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری مشهد اهتمام ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارند.

وی افزود: بنده وقتی می‌بینم یک واحد صنفی به دلایلی پلمب می‌شود، بسیار ناراحت می‌شوم چرا که ما برای گشایش و باز کردن مامور هستیم نه به مشکلات مردم قفل بزنیم.

شهردار مشهد با بیان اینکه ما به عنوان کارگزاران نظام جمهوری اسلامی رسالت داریم که از کار مردم گره‌گشایی کنیم، خاطرنشان کرد: در مدیریت شهری علاوه بر اینکه ساماندهی صنوف مزاحم و یا آلاینده بحث توسعه اشتغال و رونق اقتصادی را هم مدنظر قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: در آغازین روزهای فعالیت دوره چهارم شورای شهر و مدیریت شهری چند موضوع در اولویت کاری قرار گرفت که از جمله آنها می‌توان به رونق اقتصادی اشاره کرد.

مرتضوی گفت: شهری به لحاظ اقتصادی توسعه یافته است که شهروند توسعه یافته داشته باشد، لذا ما باید تلاش کنیم درآمد مردم افزایش یابد.

وی تاکید کرد: فردی که بر روی درب اتاقش بنویسد بنده مسئول نیستم، بدون شک شایسته مدیریت نیست؛ باید همه دست به دست دهیم تا رکود را به رونق تبدیل کنیم.

شهردار مشهد ابراز داشت: وضعیت اقتصادی برخی خانواده‌ها به گونه‌ای است که حتی در برخی مواقع پسر و دختر جوان ما از اینکه دست خود را در مقابل پدر خود دراز کند، شرم می‌کند، این زیبنده ما نیست.

مرتضوی گفت: خوشبختانه شورای شهر همیاری بسیاری با شهرداری داشته و هر زمان که لایحه‌ای به نفع مردم ارائه کرده‌ایم، با استقبال خوب اعضای شورا مواجه و به تصویب رسیده است.

وی، یکی از مشکلات شهر مشهد را نابسامان بودن حمل و نقل اتوبوسرانی و تاکسیرانی دانست و گفت: حدود 6 هزار تاکسی فرسوده در سطح کلانشهر مشهد وجود داشت که با همت مدیریت شهری بخشی از این ناوگان نوسازی شد.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یک حق است برای اینکه مردم در تعیین سرنوشت خودشان مشارکت کنند.

شهردار مشهد با اشاره به امنیت مثال‌زدنی ایران گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن دستاورد بسیار بزرگی برای نظام و انقلاب داشت و مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات که حق قانونی هر شهروند ایرانی است به اندازه حضور یک رزمنده در خط مقدم نبرد با دشمن اثرگذار است.

مرتضوی تاکید کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌های نماینده اصلح را بیان فرمودند، بنابراین برای تداوم راه امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا همه مردم ایران باید در انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا