ورزش

چمن ورزشگاه ثامن مشهد نیاز به بازسازی دارد/شرایط ثامن برای میزبانی بازی‌های مقدماتی جام جهانی بهبود می‌یابد

ورزشگاه ثامن

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: شرایط ورزشگاه ثامن برای میزبانی بازی‌های مقدماتی جام جهانی بهبود می‌یابد.

حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در زمینه شرایط میزبانی مشهدی‌ها از تیم ملی عراق برای مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: شرایط ما برای میزبانی از این کشور مساعد است اما امکان دارد که شرایط برای استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) مساعد نباشد و مجبور شویم تا دیدار نخست عراقی‌ها را که فاصله زیادی هم با آن نداریم در ورزشگاه ثامن برگزار کنیم.

وی افزود: به هر حال اگر قرار باشد که این دیدار در ورزشگاه ثامن برگزار شود قطعاً نیاز به تغییراتی در این ورزشگاه داریم. برای مثال اسکوربورد، جکوزی و… مواردی است که باید برای ورزشگاه ثامن در نظر گرفته‌ شود که مستلزم تامین اعتبار است. امیدوارم شرایط به شکلی رقم بخورد که آبروی فوتبال ما تامین شود.

نوری همچنین در زمینه چمن ورزشگاه ثامن تصریح کرد: قبول داریم که شرایط چمن ورزشگاه ثامن به هیچ‌وجه خوب نیست اما فراموش نکنید که این چمن مدت‌هاست که نیاز به ترمیم و بازسازی اساسی دارد. با توجه به شرایط فعلی و قرار داشتن در کوران مسابقات مجبوریم تحت هر شرایطی که شده با ترمیم جزیی و سطحی این چمن را زنده نگاه داریم تا همین کیفیت فعلی را هم از دست ندهد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی در زمینه احتمال حضور تیم‌های خراسانی در لیگ دسته دو و سه تصریح کرد: تکلیف تیم نسل ابومسلم که هنوز مشخص نیست و نامه‌نگاری‌هایی داشته‌ایم اما مدیران قبلی این باشگاه غیب‌شان زده، امیدواریم شرایط به شکلی پیش رود که امتیاز استان در لیگ دسته سوم نسوزد.

وی گفت: ضمن اینکه شرایط تیم پیام وحدت هنوز مشخص نیست و احتمال دارد که طی روزهای آتی اتفاقات خوبی بیفتد و با رای کمیته انضباطی این تیم سقوط نکند. همچنین اسپانسرهایی در شهرستان‌هایی مثل تربت حیدریه برای تیمداری پیشقدم شده‌اند و در حال سنجیدن شرایط برای ورود به عرصه تیمداری هستند.

نوری بیان کرد: امیدواریم در سطوح پایین‌تر لیگ نیز اتفاقات خوبی برای فوتبال خراسان رخ دهد. فراموش نکنید که استعدادها و پتانسیل‌ زیادی در فوتبال خراسان وجود دارد و حیف است که در سطوح پائین‌تر که محل جولان و دیده‌شدن این استعدادهاست نماینده‌ای نداشته‌ باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =

دکمه بازگشت به بالا