مشهد

چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان در نمایشگاه مشهد برگزار می شود

چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان در نمایشگاه مشهد برگزار می شود

یه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محسن شریعتی ظهر امروز در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه دام،طیور، آبزیان و صنایع وابسته اظهار داشت: در برگزاری نمایشگاه شاهد همکاری بین بخشی خوبی بودیم که امیدواریم منجر به کیفیت بیشتر در مراحل اجرایی نمایشگاه شود.

مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به این که خراسان رضوی ۱۰ درصد از ظرفیت تولید و ۱۰ درصد از جمعیت دامداری کشور را به خود اختصاص داده است بیان کرد: در تولید گوشت قرمز، گوشت مرغی و تخم مرغ کمبود نداشته و حتی مازاد تولید را به خارج استان نیز صادر کردیم.

وی گفت: در حال حاضر ۱۵ میلیون واحد دامی در استان فعالیت می‌کنند، با توجه به شرایط اقتصادی جدید برگزاری نمایشگاه کمک می‌کند با تبادلات داخلی و خارجی تولید و بهداشت در تولید افزایش یابد.

شریعتی با بیان این که نمایشگاه‌های هر منطقه نشان از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های هر استان است اظهار داشت: با استفاده از نمایشگاه می‌توانیم اولین‌هایی که در استان اجرا کردیم را به سایر استان‌ها ارائه دهیم.

وی از برگزاری کارگاهها و نشستهای تخصصی دامداری و دامپروری در چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور مشهد خبر داد و گفت: در نظر داریم نخستین همایش علمی مربوط به کارخانه‌جات خوراک دام و طیور کشور را همزمان با نمایشگاه برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا