موفقیت

چگونه انرژی منفی را در خانه از بین ببریم؟

 

تکنیک هایی برای از بین بردن انرژی منفی,انرژی منفی

پس از پاک کردن خانه از انرژی های منفی فضای خانه تازه، آرام بخش تر می شود

انرژی های موجود در خانه نقش بسیار مهمی در سلامت ایفا می کند. تکنیک های زیادی هستند که می توانید برای از بین بردن این انرژی در خانه به کار ببرید.

خانه های ما نیز همانند بدنمان می توانند انرژی های منفی را تقویت کند و این به وضوح حس می شود چون وقتی وارد خانه می شوید احساس سنگینی می کنید و آن آرامشی که باید در خانه داشته باشید را ندارید. تکنیک های زیادی هستند که می توانید برای از بین بردن این انرژی در خانه به کار ببرید. به عنوان مثال سوزاندن یکسری گیاهان با خواص مفید درمانی.

چگونه انرژی منفی در خانه ایجاد می شود؟
فضای خانه انرژی منفی را از خیلی چیزها می گیرد. به عنوان مثال مشاجرات و به هم ریختگی ها. پس از یکسری اتفاقات مهم مثل طلاق یا تغییر شغل که در زندگی می افتد باید تمام سعی خود را در از بین بردن انرژی منفی ایجاد شده در خانه بکنیم.

فواید پاکسازی خانه از انرژی های منفی چیست؟
پس از پاک کردن خانه از انرژی های منفی فضای خانه تازه، آرام بخش و دوست داشتنی تر می شود. این کار کمک می کند راحت تر به خواب بروید و آرامش درونی بیشتری داشته باشید. با پاک کردن خانه از انرژی های منفی این پیام را به کهکشان می رسانیم که ما آماده خوش آمد گویی به عشق و نعمت فراوان در زندگی هستیم. بعضی ها به محض این که انرژی های منفی را از خانه دور می کنند فرصت های جدید و مناسبت های زیادی را تجربه می کنند.

انرژی های منفی فضای زیادی را اشغال می کنند و با رفتنشان راه را برای اتفاقات جدید در زندگی باز می کنند.

پاکسازی رنگین کمانی
_ گیاهان دارویی هر کدام تاثیرات و انرژی های متفاوتی ایجاد می کنند. بر اساس انرژی مورد نیاز خود یکی از آن ها را تهیه کرده و یک دسته کنید.
اسطوخودوس:  برای تعادل، آرامش و تمدد اعصاب.
سدر: برای تصفیه، درمان و جذب انرژی مثبت.
رزماری: برای نظم دادن به چالش ها و جذب عشق.
مریم گلی سفید: برای تغییر و دگرگونی.

_ تمام پنجره ها را ببندید و دسته گیاه را روشن کنید. چشم ها را ببندید و تمام انرژی هایی که نمی خواهید دیگر در شما تاثیر منفی بگذارند را رها کنید.

_ این مثبت گرایی را با خود به تمام قسمت ها و گوشه کنار خانه به اتاق ها، آشپزخانه، حمام و… ببرید. از این کار لذت ببرید و هنگامی که کار را به اتمام رساندید با تمام وجود آن را حس کنید.

_ اکنون دسته گیاه دارویی را بیرون بگذارید و یک لیوان بزرگ آب شور بردارید. لیوان را به دست بگیرید و در تمام قسمت های خانه راه بروید.

_ در آخر آب شور را در توالت بریزید و بگذارید تمام انرژی های منفی دور ریخته شوند.

_ در مرکز خانه بنشینید و تصور کنید که از مرکز زمین نور قرمز به تمام قسمت های خانه از کف زمین تا سقف می تابد. سپس در ذهن خود تصور کنید که این نور قرمز به رنگ نارنجی، زرد، سبز، آبی آسمانی، نیلی و در انتها بنفش تغییر می کند.

_ در تصورات خود اجازه دهید این نور بنفش به شعله های بنفش تغییر رنگ داده و تمام انرژی هایی که دیگر شما را درگیر نخواهند کرد را در خود بسوزاند.

_ چند نفس عمیق بکشید و یک شمع سفید رنگ روشن کنید. اجازه دهید شعله های شمع تمام افکار زیبای شما را در خانه پخش کند.

منبع : bedunim.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا