گوناگون

چگونه با بازسازی خانه قیمت آن را افزایش دهیم؟

  1437071014_288438_413

​   
​   
بازسازی خانه دو نتیجه می تواند داشته باشد: یکی این که از خانه ای که در آن زندگی می کنید، بیشتر لذت ببرید و دیگر اینکه موقع فروش، با قیمت بالاتری بتوانید آن را بفروشید. اما بعضی تغییرات مفیدتر هستند. سودی که از این کار به دست می آورید، بستگی به مکان خانه و وضعیت بازار مسکن در زمان فروش هم دارد. بهبود وضعیت خانه حداقل به شما کمک می کند که بتوانید در یک بازار آرام مسکن هم رقابت داشته باشید.

بازسازی حمام

در لیست موارد مختلفی که برای بازسازی وجود دارند، بازسازی حمام نزدیک به بالای لیست است. می توانید از کارهای کوچکی مثل تعویض شیرهای آب گرفته تا کارهای اساسی مثل عوض کردن کفپوش و توالت و وان و دوش، برای درست کردن یک حمام فوق مدرن انجام دهید. احتمالاً بین ۷۵ تا ۱۰۰ درصد از این هزینه ها در زمان فروش به شما برگردانده می شود و ارزش خانه بیشتر می شود.

بازسازی آشپزخانه

آشپزخانه هم مثل حمام یکی از مهم ترین موارد برای بازسازی است و به احتمال زیاد، بسیاری از هزینه هایی که برای بازسازی آن انجام دهید، با بالا رفتن قیمت پایه خانه در قرار داد فروش، جبران می شود. محدوده بازسازی می تواند از تعویض درِ کابینت ها تا نصب کانتر های جدید، کفپوش، سینک، شیرآلات و کاشی ها یا رنگ دیوار باشد. در نتیجه بازسازی آشپزخانه، احتمالاً قیمت خانه، به اندازه ۷۵ تا ۱۰۰ درصد هزینه هایی که برای بازسازی این قسمت انجام داده اید، افزایش می یابد.

لوازم جدید

با اضافه کردن لوازم جدید -با مصرف بهینه انرژی- به لیست کارهایی که برای بازسازی آشپزخانه باید انجام دهیم، به احتمال زیاد نزدیک ۱۰۰ درصد هزینه های آن در زمان فروش به شما بر میگردد. وسایل استیل براق، حس بصری خوبی ایجاد می کند و ایده کارآمدی است.

کفپوش چوبی

کفپوش یکی از اولین چیزهایی است که مورد توجه خریداران قرار می گیرد. آنها اتاق خوابی با کفپوشچوبی تمیز دوست دارند. استفاده از این کفپوش های چوبی محبوب، احتمالاً قیمت فروش خانه را بالامی برد یا حداقل در دوره رکود بازار مسکن، خانه تان را جذاب تر می کند.

جلوی خانه

هر کس تا به حال خانه ای فروخته باشد می داند که یک عامل مهم در املاک جلوی خانه است. دیدن جلوی خانه، اولین حس از خانه را به خریداران می دهد و بازسازی آن یک راه آشکار برای افزایش قیمت خانه است و به احتمال زیاد، ۱۰۰ درصد هزینه ها به شما بر می گردد.

پنجره ها

گفته می شود که چشم ها، پنجره ای به روح انسان هستند. به همین ترتیب پنجره ها به شما اجازه می دهند که روح یک خانه را ببینید. می توانید مانند عکس با انتخاب پنجره های چوبی، نمای کوه های دیدنی و جذاب را داشته باشید. با این کار می توانید انتظار افزایش قیمت خانه را، به همراه برگشت ۸۰ درصد از هزینه ها داشته باشید.

تراس

سبک زندگی مدرن، تقریباً به صورت یکپارچه از داخل خانه به بیرون خانه جریان پیدا می کند. یک تراس درجه یک، فوق العاده در ظاهر خانه مؤثر است و قیمت آن را در محل تان افزایش می دهد و حدود ۸۰ درصد هزینه هایی که برای این کار صرف می کنید، در هنگام فروش خانه به شما بر می گردد.

محوطه و نمای خانه

نمای خانه یکی از عواملی است که می تواند ظاهر خانه را بسیار عالی جلوه دهد و این که ارزش خانه را چقدر افزایش دهد، بستگی به این دارد که چه مقدار تغییر در آن ایجاد کنید. تغییر نمای خانه می تواند تا ۱۵ درصد قیمت آن را افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا