ورزش

کاروان پرسپولیسی‌ها به مشهد کامل می‌آیند

 images (2)
با وجود هماهنگی قبلی نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مشهد لغو شد اما کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با ترکیبی کامل با پرواز ساعت ۱۹ تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کند.

به گزارش تابناک خراسان رضوی، امروز و با وجود هماهنگی قبلی نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مشهد به دلیل لغو پرواز تیم فوتبال پرسپولیس به مشهد، کنسل شد.

برانکو به نشست خبری قبل از بازی مقابل سیاه‌جامگان نرسید اما کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر به مشهد جهت دیدار مقابل سیاه‌جامگان با پرواز ساعت 19 و با هواپیمایی شرکت کاسپین، تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کنند.

براین اساس، امشب تنها نشست خبری فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان ساعت 18 در محل هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار می‌شود درحالیکه سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در پیامی اعلام کرده که هیئت فوتبال خراسان رضوی برای برگزاری کنفرانس مطبوعاتی هماهنگی‌های لازم را انجام داده اما برانکو ایوانکوویچ به علت لغو پرواز به کنفرانس مطبوعاتی نمی‌رسد.

و اما نکته جالب توجه اینکه در این سفر برای تمامی بازیکنان پرسپولیس حتی بازیکنانی که قادر به بازی مقابل سیاه‌جامگان نیستند بلیت تهیه شده تا در این سفر به زیارت بارگاه امام هشتم (ع) بروند.

سرخ‌پوشان پس از رسیدن به مشهد در هتل پارس این شهر مستقر خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =

دکمه بازگشت به بالا