فرهنگ و هنر

کارگاه بازیگری با حضور “برزو ارجمند و ماه‌چهره خلیلی” در مشهد برگزار می‌شود

index۲۰۱۵۶۲۱۶۱۶۵۵۸۳a

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی از برگزاری کارگاه بازیگری با حضور کارگاه بازیگری با حضور برزو ارجمند و ماه‌چهره خلیلی در مشهد خبر داد.

 افشین تحفه‌گر در ارتباط با این کارگاه اظهار داشت: در این کارگاه، ماه‌چهره خلیلی، آزیتا ترکاشوند، برزو ارجمند و کاوه سماک‌باشی حضور خواهند داشت.

وی افزود: این کارگاه تخصصی بازیگری یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در پردیس سینمایی هویزه و از ساعت ۱۷ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر فجر به میزبانی مشهد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: برای نخستین بار اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر فجر همزمان با رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، ۱۸ اسفند ماه امسال به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

یوسف امینی با اشاره به اینکه برای نخستین بار اختتامیه یازدهمین جشنواره شعر فجر همزمان با رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، ۱۸ اسفند به میزبانی مشهد برگزار می شود اظهار داشت: امسال افتتاحیه این جشنواره از کاشان آغاز شده و در شهرهای مختلف ادامه یافت و در مشهد نیز با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

نمایشگاه عکس معلولین و سالمندان روستا در نگارخانه میرک

معصومه‌ شهبازی، کارشناس توانبخشی بهزیستی خراسان‌رضوی گفت: این نمایشگاه از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و تا ۱۸ بهمن پذیرای عموم مردم است.

وی اظهار داشت: نگارخانه‌ میرک مشهد میزبان نمایشگاه عکس توانمندی‌ها و نیازهای معلولین و سالمندان روستاهای خراسان‌رضوی است.

درخشش آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی در نمایشگاه مشهد دوست‌داشتنی

احسان زهره‌وندی اظهار داشت: نمایشگاه مشهد دوست داشتنی نمونه کم‌نظیری از روایت تاریخی مشهد است و آرامگاه فردوسی و توس قدیم یکی از مهمترین نمادهای شهرمشهد است.

وی با اشاره به وجود نمادهای هنری مشهد در این نمایشگاه، افزود: ماکت بنای هارونیه و برج رادکان در غرفه منطقه ۱۲شهرداری مشهد با پیام “وقتی مردم پای کارند”  به نمایش گذاشته شده است.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس تصریح کرد: یکی از وجوه مهم نمایشگاه مشهد دوست‌داشتنی وجه هنری و صنایع دستی آن است و بازدید‌کنندگان از این نمایشگاه می‌توانند فعالیت با چرخ‌های سفالگری را تجربه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا