مشهد

کاشت بیش از 13 هزار متر مربع گل فصلی در منطقه ثامن مشهد

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: از ابتدای امسال بیش از 13 هزار متر مربع گل فصلی در منطقه ثامن مشهد کاشته شده است.

خبرگزاری فارس: کاشت بیش از 13 هزار متر مربع گل فصلی در منطقه ثامن مشهد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، حمید ضمیری با اشاره به فعالیت‌های فضای سبز منطقه از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: فضای سبز یکی از مهم‌ترین نمودهای عملکرد شهرداری به شمار می‌رود که ضمن زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تأثیر چشمگیری دارد.

وی افزود: به همین منظور اقدامات ویژه‌ای در منطقه ثامن صورت گرفته که نگهداری از بیش از 16 میلیون و 550 هزار متر مربع چمن، هرس بیش از 3 هزار و 861 اصله درخت، هرس بیش از 36 هزار  و 300 متر مربع پرچین از جمله این اقدامات از ابتدای سال تاکنون در فضای سبز منطقه است.

ضمیری ادامه داد: بیش از 35 هزار متر مکعب آبیاری تانکری، بیش از 2 میلیون و 300 متر مربع آبیاری مکانیکی و بیش از 236 هزار متر مربع آبیاری تحت فشار نیز در این مدت صورت گرفته است.

شهردار منطقه ثامن به تعداد کاشت نهال و گل در سطح منطقه در این مدت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 60 اصله نهال، 214 بوته درختچه زینتی، 4500 متر مربع پرچین، دو هزار و 431 متر مربع چمن، 687 متر مربع گل دائمی، 13 هزار و 833 متر مربع گل فصلی و یک هزار و 146 متر مربع در ابنیه و بناهای غیر از سرویس‌های بهداشتی کاشت صورت گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا