ورزش

کاظمی: از تعطیلات لیگ حداکثر استفاده را می‌کنیم

فرهاد کاظمی

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تعطیلات بسیار برای ما مفید خواهد بود و امیدواریم استفاده مفید کرده و به وحدت برسیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار فولاد و سیاه جامگان که  در هئیت فوتبال خراسان برگزار شد اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم از شرایط میزبانی استفاده کرده و بتوانیم به پیروزی برسیم و در جدول جایگاه بهتری پیدا کنیم.

وی همچنین افزود: امیدواریم بازیکنان با تجربه و جوانان ما به هماهنگی مناسبی برسند تا بتوانیم در آخر فصل جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد بازیکنان مصدوم و محروم این تیم عنوان کرد: خانزاده همچون بازی قبل مصدوم است.

کاظمی گفت: تعطیلات بسیار برای ما مفید خواهد بود و امیدواریم استفاده مفید کرده و به وحدت برسیم.

وی در رابطه با دروازه‌بان تیمش خاطرنشان کرد: ارنج تیمی در تمرینات مشخص می‌شود, دروازه‌بانمان در بازی گذشته اشتباهی نداشت و عدم هماهنگی بین دروازه‌بان و مدافعان بوده است, این دروازه‌بان که در گرمیو برزیل بازی کرده بازیکن بزرگی است و هر که آماده‌تر باشد به زمین می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در رابطه با تیم فولاد اظهار داشت: ما تیم فولاد را آنالیز کرده‌ایم و فولادی‌ها برای بازی زیبا و برای پیروزی به زمین خواهند آمد, امیدواریم بازی زیبایی داشته باشیم.

کاظمی در رابطه با اتفاقات بعد از شکست در بازی گذشته افزود: حق طبیعی هوادار است تا ناراحت شود و ما باید بازی بهتری را از خود به نمایش بگذاریم تا حتی شاهد افزایش تعداد تماشاگران باشیم.

وی درباره تیم ملی گفت : اگر تیم ملی از دل لیگ بیرون بیاید ما در تیم ملی بازیکن خواهیم داشت ولی اگر بازیکنان لژیونر باشند احتمال کمتر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا