ورزش

کاظمی به سیاه‌جامگان رسید، خورشیدی به پدیده

اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام شد.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، اسامی داوران هفته نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد و بر این اساس وحید کاظمی، دیدار مشکی‌‎پوشان را قضاوت خواهدکرد و اشکان خورشیدی نیز وظیفه قضاوت دیدار پدیده و ذوب‌آهن را برعهده خواهدداشت.
سعید علی‌نژادیان، ایوب غلامزاده و ابوالفضل گرجی، کاظمی را در دیدار سپاهان و سیاه‌جامگان که عصر جمعه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود یاری خواهندکرد. حسین عسگری نیز وظیفه نظارت داوری این دیدار را برعهده خواهدداشت.
علی میرزابیگی، رسول فروغی و کیوان علی‌محمدی نیز اشکان خورشیدی را در دیدار پدیده و ذوب‌آهن که از ساعت ۱۶:۳۰ در مشهد آغاز می‌شود کمک می‌کنند ضمن اینکه علی خسروی نیز ناظر داوری این بازی خواهدبود.
سیاه‌جامگان تا پایان هفته هشتم لیگ برتر با کسب هفت امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و در آن سوی میدان، سپاهان نیز با امتیاز مشابه به واسطه تفاضل گل کمتر بر رده چهاردهم تکیه زده‌است.
پدیده نیز با محمدرضا مهاجری نتایج خوبی کسب کرده و تا به امروز با ۱۵ امتیازی که اندوخته در رده دوم جدول قرار دارد، ذوب و امیر قلعه‌‍نویی نیز با یازده امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا