ورزش

کاظمی: روی اشتباهات من و درخشش لک ۲ امتیاز از دست دادیم

فرهاد کاظمی

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان به این نکته اذعان کرد که تیمش روی اشتباهات او و البته درخشش سنگربان صبای قم به سه امتیاز دیدار مقابل این تیم نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، فرهاد کاظمی پس از تساوی 2 – 2 تیمش برابر صبای قم گفت: ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، ولی به‌دلیل نداشتن دقت و تمرکز در ضربات نهایی و درخشش حامد لک، نتوانستیم به گل برسیم و دو امتیاز را از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: باید در این بازی با اختلاف زیادی برنده می‌‌شدیم، ولی روی اشتباهاتی که مستقیماً تقصیر من بود همچون بازی با فولاد دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره داوری دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: داور اشتباهات مهمی نداشت و در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم.

کاظمی در ارتباط با گل عنایتی و گل دوم تیم صبای قم نیز خاطر نشان کرد: من گل عنایتی را متوجه نشدم و گل صبا هم به‌نظر می‌رسید دست مهاجم این تیم پشت بازیکن ما بود، ولی در مجموع داوری خوب بود.

وی در پایان تصریح کرد: در تعطیلات ما به هماهنگی و اجرای کارهای تاکتیکی بین بازیکنان خودمان می‌رسیم. در این مدت تیم ملی نیز که برای بهتر شدن نیاز به زمان دارد، تمرینات خوبی خواهد داشت. هدف ما موفقیت تیم ملی است و باید حمایت لازم را از این تیم داشته باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 15 =

دکمه بازگشت به بالا