کامه تهویه خوش اندام

 

[box bg=”#” color=”#” border=”15″ radius=”5″]

 

مزایای استفاده از کولرهای گازی جدید

تحمل گرمای تابستان بدون سیستم سرمایشی وحشتناک است و منجر به بی حالی، بی اشتهایی، گرما زدگی و پایین آمدن آستانه تحمل اعضای خانواده خواهد شد. به همین دلیل مهم است که برای منزل‌تان بهترین سیستم سرمایشی را انتخاب کنید که نسبت به بقیه گزینه‌های موجود در بازار منافع بیشتری به دنبال داشته باشد

    از این کولر صدا در نمی‌آید

استفاده از بسیاری دستگاه‌های خنک کننده سر و صدای خاص خودش را دارد؛ درست است که گوش ممکن است بعد از یک مدت دیگر این سر و صدا را خیلی نشنود؛ اما به این معنی نیست که آلودگی صوتی وجود ندارد، بلکه صرفا به نظر نمی‌رسد. در چنین وضعیتی، کولر گازی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانه و محل کار خواهد بود.

کولر گازی سر و صدای بسیار کمی دارد؛ در حدی که اغلب شنیده نمی‌شود. به همین دلیل فضایی آرام و امن را برای خانواده ایجاد می‌کند که فاقد هر گونه آلودگی صوتی است. خوب است بدانید آلودگی صوتی در طولانی مدت می‌تواند باعث کاهش شنوایی به ویژه در کودکان شود و در ادامه فرایند آموزش آن‌ها به ویژه نوشتن و روخوانی را با مشکل رو به رو کند.

    عمر کولر گازی زیاد است

واقعیت این است که هزینه‌ها به شدت بالا رفته‌اند؛ چه هزینه‌های خرید وسایل جدید و هم هزینه تعمیر وسایل قدیمی. یکی از بالاترین قیمت‌های وسایل در تابستان امسال به کولرهایی تعلق گرفت که با برق کار می‌کنند. آن هم در شرایطی که این کولرها پس از مدتی اغلب نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند و حتی در خطر سوختن موتور قرار دارند. برای اینکه بتوانید در هزینه خرید و تعمیر وسایل سرمایشی صرفه جویی کنید، پیشنهاد می‌کنیم از کولر گازی کمک بگیرید. این کولر به طور متوسط دو تا سه برابر بیشتر از کولرهای دیگر کار می‌کند و به همین دلیل انتخابی اقتصادی و به صرفه در طولانی مدت خواهد بود.

    نگهداری و پاکسازی آسان

    کسانی که از کولرهای آبی استفاده می‌کنند می‌دانند که هر سال با رسیدن فصل گرما نوبت به تعویض پوشال و گاهی وقت‌ها شناور و پمپ کولر می‌رسد. این موارد به جز اینکه هزینه‌بر هستند، دردسر زیادی هم موقع راه اندازی مجدد کولر دارند. نکته مثبت در مورد کولر گازی این است که این نوع کولر نیازی به موارد بالا ندارد. در حقیقت تعداد کم قطعات متحرک در کولر گازی باعث می‌شود هم نگهداری از آن آسان باشد و هم تمیز کردن و راه اندازی مجددش. به همین دلیل است که بسیاری خانواده‌ها ترجیح می‌دهند استفاده از این کولر را برای راحتی بیشتر مد نظر داشته باشند.

        نشت آب ندارند

    بعضی انواع کولرها، مثل کولر آبی ممکن است گاهی دچار نشت آب شوند و به کف پشت بام آسیب برسانند و در عین حال باعث هدر رفتن مقادیر زیادی آب شوند. مزیت کولر گازی و بعضی انواع دیگر کولرها مثل اسپلیت این است که دیگر چنین دردسرهایی ندارند. کولر اسپلیت و کولر گازی دچار نشتی نمی‌شوند و این مورد موقع خرید تضمین می‌شود؛ به همین دلیل هم قیمت این مدل‌ها موقع فروش نسبت به انواع دیگر کمی بالاست؛ اما این بالا بودن با مزایای مثل پرتابل و کوچک بودن بعضی مدل‌ها ترکیب شده و توجیه اقتصادی طولانی مدت و رفاه بیشتری به دنبال خواهد داشت.

        کولر گازی با طبیعت دوست است

    یکی از مشکلاتی که طی سال‌های اخیر در کشورهای مختلف جهان، به ویژه کشورهای پیشرفته مرتب تحت بررسی و پژوهش است، مسئله ایجاد آلودگی برای محیط زیست است که توسط بسیاری از محصولات انسانی منتشر می‌شود. گرمایش زمین به نوبه خود یکی از نتایج این آلودگی‌هاست. خوشبختانه تهویه مطبوع گازی و انواع کولر گازی این مشکل را ایجاد نمی‌کنند. گفته می‌شود این کولرها چون بر اساس جذب آب=آمونیاک کار می‌کنند، بسیاری از مشکلات زیست محیطی را به دنبال نخواهند داشت و آینده پاک‌تری را در انتظار کودکان خواهد گذاشت.

        مصرف بهینه انرژی در کولر گازی

    با شرایط اقتصادی ناشی از پاندمی لزوم صرفه جویی بیشتر از قبل وجود دارد. در واقع اگر در گذشته افرادی پیدا می‌شدند که بعضی هزینه‌ها به چشم‌شان نمی‌آمد، امروز نه فقط برای حفظ بقای زمین؛ بلکه برای کاهش هزینه‌های اقتصادی هم مجبور به صرفه جویی و مراقبت هستند. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها در تابستان استفاده از انواع کولر گازی است. کولرهای گازی این توانایی را دارند که هزینه‌های مربوط به انرژی را ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش دهند یا به عبارت دیگر به نصف برسانند و این یعنی ماندن نیمی از پول شما در حساب بانکی‎‌تان به جای پرداخت هزینه انرژی و صرف آن برای موارد ضروری‌تر خانواده.

        سرمایش مساوی کولر گازی

بعضی انواع کولرها به ویژه کولرهای آبی نمی‌توانند سرمایش یکسانی را در تمام نقاط خانه ایجاد کنند. به همین دلیل هم بسیاری افراد زیر دریچه کولر را برای نشستن انتخاب می‌کنند یا معتقدند بخشی از خانه نسبت به بقیه جاهای آن خنکتر است. از مزایای دوست داشتنی کولر گازی همین بس که این نوع کولر سرمایش یکسانی را در تمام فضای خانه ایجاد می‌کند که باعث احساس مطبوع خنکی و آرامش خواهد شد.

    بهینه بودن برای افراد سالمند

اگر در اطرافتان سالمندان وجود داشته باشند، احتمالا می‌دانید که با بالا رفتن سن شکایت از درد مفاصل زیاد می‌شود و خیلی وقت‌ها هم ممکن است احساس سرما در این عزیزان بیشتر باشد؛ این اتفاق‌ها به ویژه در خانه‌هایی می‌افتند که سیستم سرمایشی آن‌ها کولر آبی است. کولر آبی شکایت‌های مثل «نم کشیدن استخوان‌ها» را از زبان سالمندان به همراه خواهد داشت؛ چون این کولر بر پایه آب کار می‌کند و به همین دلیل هم مقداری رطوبت به همراه خواهد داشت. برای اینکه بتوانید این مشکل را بر طرف کنید و باعث احساس بهتری در عزیزانتان شوید، با مشورت فروشنده سراغ کولر گازی یا اسپلیت بروید که از برندهای معتبر تهیه شده باشند؛ برای نمونه برند داخلی ایران رادیاتور سال‌هاست در زمینه تولید محصولات سرمایشی و حتی گرمایشی فعالیت دارد و انواع پکیج و سایر محصولات را با قیمت مناسب تحویل می‌دهد. ضمن اینکه خرید محصول از نمایندگی برند ایران رادیاتور هم می‌تواند خیال شما را از خدمات پس از فروش راحت کند.

    فضایی بدون رشد قارچ و باکتری

همان طور که کمی پیشتر اشاره کردیم، کولر آبی حاوی رطوبتی است که نه تنها می‌تواند موجب احساس رخوت و کسالت شود؛ بلکه فضایی مناسب را برای رشد انواع قارچ و باکتری در خانه فراهم خواهد کرد (در اینجا می‌توانید با چند روش برای از بین بردن آن‌ها آشنا شوید). درست است که این موارد به چشم نمی‌آیند؛ اما به ویژه در خانه‌هایی که بچه‌های کوچک در آن‌ها زندگی می‌کنند؛ خوب است که به این نکته توجه داشت و راه حلی برای آن اندیشید. استفاده از کولر گازی این دردسرهای کولر آبی را به دنبال نخواهد داشت.

 

[/box]

دکمه بازگشت به بالا