خراسان

کاهش تورم نباید منجر به ورشکستگی و رکود شود/ افزایش یارانه‌ها امکانپذیر است

یاسر جبرائیلی

کارشناس مسائل سیاسی گفت: باید از آقای روحانی در مورد کاهش تورم تشکر کرد اما باید این را هم گفت که این کاهش تورم نباید باعث ورشکستگی کارخانه‌ها و رکود شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سیدیاسر جبرائیلی شامگاه سه‌شنبه در ایستگاه انتخابات دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار داشت: تاجر و وارد کننده اگر بتواند خود را به قدرت اجرایی کشور برساند قطعاً تولید را قتل عام می‌کند. در اقتصاد سیاسی، افراد به دو قشر نخبه و عوام تقسیم می‌شوند که نخبگان، با تحلیل رای خود را انتخاب می‌کنند اما عوام با توجه به تبلیغات و هزینه‌ها رای خود را به صندوق می‌ریزند.

کارشناس مسائل سیاسی درباره واردات کالا عنوان کرد: واگذاری گسترده بازار به کشورهای بیگانه ایران را به حجر باز می‌گرداند و برخی با این عملکرد خود به دنبال خیانت به کشور هستند.

جبرائیلی با بیان این که ما قائل به قطع واردات کالای با کیفیت نیستیم اما به این اعتقاد داریم برخی از کالاها که در کشور با کیفیت مطلوب وارد می‌شود نباید وارد شود به سخنان خود ادامه داد.

وی اظهار داشت: در ایام تبلیغات باید تبلیغ چهره به چهره‌ای را داشته باشیم تا بتوانیم به صورت مستقیم حقایق را به مردم منتقل کنیم. 

کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: باید از آقای روحانی در مورد کاهش تورم تشکر کرد اما باید این را هم گفت که این کاهش تورم نباید باعث ورشکستگی کارخانه‌ها و رکود شود. دولت موظف به شناسایی افراد ثروتمند و فقیر است تا بتواند اشتباه‌های اقتصادی را جبران کند و اگر همین مبلغ را کنترل کنیم قطعاً یارانه را می‌توان افزایش داد.

جبرائیلی گفت: آمارهایی که ارائه می شود بیشتر شبیه نقاشی است و کارهایی را که خوششان نمی‌آید را میان آمارها قرار نمی‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا