مشهد

کتب طب سنتی و کشاورزی “به نشر” در نمایشگاه گل و گیاه مشهد ارائه می‌شود

به نشر

مدیرعامل انتشارات آستان قدس‌رضوی گفت: کتب طب سنتی و کشاورزی “به نشر” در نمایشگاه گل و گیاه مشهد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی و تبلیغات به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)، جواد محمدزاده مقدم اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی مختلف، همواره راهکار مناسبی در راستای ارائه بهتر و مستقیم کالا، خدمات و اطلاعات به مراجعان است و به سبب تعداد بالامی مراجعان و مخاطبان از اثربخشی مناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: در همین راستا انتشارات آستان قدس رضوی نیز براساس رسالت خود مبنی بر ارتقاء سطح مطالعه و کتابخوانی در جامعه، نسبت به حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه و باغبانی مشهد به عنوان بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه در سراسر کشور با تعداد بسیار بالای بازدیدکننده اقدام می‌کند.

مدیرعامل «به نشر» از عرضه کتاب‌های سایر ناشران به ویژه مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در حوزه طب سنتی و کشاورزی توسط انتشارات آستان قدس رضوی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این انتشارات با ارائه عناوین متعدد کتب حوزه کشاورزی و باغبانی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، تلاش دارد تا ضمن آشنایی علمی و اصولی علاقه مندان کودک و بزرگسال به این حوزه، به ترویج کتابخوانی کمک کند.

وی گفت: یکی از این مجموعه کتاب‌ها شامل مجموعه چهار جلدی «تولید و فرآوری گیاهان دارویی» نوشته رضا امیدبیگی است که تا کنون موفق به دریافت مقام برگزیده بیست و نهمین دوره کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و همچنین برگزیده چهاردهمین دوره کتاب فصل تابستان است.

محمدزاده مقدم همچنین به کتاب «فیزیولوژی عملکرد گیاهان زراعی(ژنوتیپ، محیط، مدیریت)» به عنوان یکی دیگر از عناوین کتاب حوزه کشاورزی انتشارات آستان قدس رضوی که در این نمایشگاه به نمایش و فروش می رسد، اشاره و اظهار داشت: این کتاب شایسته تقدیر بیست و سومین دوره جایزه کتاب فصل و شایسته تقدیر سی و یکمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران انتخاب شده است.

وی ادامه داد: سایر عناوین این کتاب‌ها شامل «راهنمایی کامل مبارزه با آفات به روش‌های شیمیایی و غیرشیمیایی»، «تولید گل‌های پیازی»، «طرح‌های آزمایشی در علوم کشاورزی»، «کیفیت آب در آبیاری»، «اسلام و محیط زیست»، «تولید و مدیریت گیاهان علوفه‌ای»، «تشریح و مرفولوژی گیاهی؛ ساختار و ریخت شناسی گیاهی» و «آلرژی، گیاهان و گَردها» است.

مدیرعامل «به نشر» افزود: انتشارات آستان قدس رضوی همچنین کتب مختلفی را در حوزه کشاورزی، گیاهان و محیط زیست ویژه گروه سنی کودک و نوجوان به چاپ و انتشار رسانده است که از آن میان می توان به کتاب «گیاهان» از مجموعه 8جلدی «دانستنی های شگفت انگیز» و کتاب «مواظب محیط زیست خود باشیم» از مجموعه 4جلدی «کودکان سبز» اشاره کرد.

وی سایر کتاب انتشارات آستان قدس رضوی در این نمایشگاه را برشمرد و گفت: همچنین کتاب‌های «گیاهان و شاهکارهای طبیعت» از مجموعه 4جلدی «آزمایش های مهیج»، «گیاهان» از مجموعه 5جلدی «خدا درباره کتاب علوم من چه می گوید؟»، «آشنایی با گیاهان» و «حفاظت از محیط زیست» از مجموعه 10جلدی «علوم برای نوجوانان» و کتاب های «زندگی گیاهان» «محافظت از طبیعت» و «محافظت از محیط زیست» از مجموعه 12جلدی «کاشفان جوان» سایر این عناوین را تشکیل می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا