مشهد

کسب گواهینامه بین‌المللی نظام آراستگی محیط کار توسط شهرداری مشهد

index

مشاور عالی معاونت برنامه‌ریزی و مدیر بهبود روشها، تشکیلات و آموزش شهرداری مشهد، کسب گواهینامه بین‌المللی نظام آراستگی محیط کار را جزو مهم‌ترین دستاورد اجرای نظام آراستگی محیط کار در شهرداری مشهد عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، اسماعیل سقاب اصفهانی گفت: نظام آراستگی محیط کار s5 با هدف دستیابی به فرهنگ آراستگی و نظم در محیط کار فردی، سازمانی و شهری، ضمن بهره‌گیری از استانداردهای جانمایی موثر و کارآمد و چشم‌نواز محیط سازمانی و در راستای پدیدار سازی محیطی مطلوب‌، توام با شادابی سرمایه‌های انسانی‌، سازمانی و شهروندان تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: استقرار این نظام در ابتدای سال جاری در 189 ساختمان اداری شهرداری مشهد طبق روال سال‌های گذشته با نظارت این معاونت انجام شد.
مدیر بهبود روشها، تشکیلات و آموزش شهرداری مشهد افزود: استقرار این نظام نتایج با ارزشی در ساماندهی و مرتب کردن محیط‌های کاری و ایجاد عادت‌های مطلوب داشته است به نحوی که پاکیزگی محیط کار، نظم و ترتیب در قرار دادن وسایل و تجهیزات، دسترسی آسان به ابزار و جلوگیری از درهم ریختگی محیط پیرامون از عوامل بسیار موثر رشد کمی و کیفی در ارائه خدمات به شهروندان بوده و در نهایت باعث کسب رضایت آنان خواهد شد.
سقاب اصفهانی در ادامه همچنین بیان کرد: بهبود مستمر اصول آراستگی با استقرار فرهنگ خودممیزی، انجام دو ممیزی در 189 ساختمان اداری مجموعه شهرداری مشهد و با مشارکت بیش از 5500 نفر از کارکنان به نحوی مطلوبی انجام شد که در نهایت شهرداری مشهد موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی نظام آراستگی محیط کار شد.
وی ضمن اظهار امیدواری از اجرای نظام آراستگی 5S به صورت مستمر و سالانه در مجموعه شهرداری مشهد عنوان کرد: امید است اجرای این فعالیت باعث بهبود و پیشرفت فعالیت‌ها و اقدامات اجرایی مجموعه شهرداری شده و کارکنان بیش از پیش برای به نتیجه رسیدن آن با هم همکاری کنند.
گفتنی است؛ نظام آراستگی محیط کار (5S ) از سال 1390 بر پایه توصیه‌های دین مبین اسلام و با نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد در کلیه ساختمان‌های اداری این مجموعه انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 20 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا