مد و لباس

کفش مد روز و بهترین های بهار و تابستان برای آقایان


 

 مدل کفش مردانه, انتخاب کفش مردانه

آقایان بسته به فصل مورد نظر کفش خود را انتخاب کرده و می پوشند

 

چیزی که طی فصل ها، در سبک پوشش آقایان تغییر قابل ملاحظه ای نمی کند بدون شک کفش است. کفش مد روز بیشتر به یک ساختار فصلی بدل شده است و نمی توان هر سال تغییرات عمده ای در آن مشاهده کرد. آقایان بسته به فصل مورد نظر کفش خود را انتخاب کرده و می پوشند و این مسأله هر سال با تغییرات اندکی تکرار می شود. البته نمی توان ادعا کرد مد در کفش آقایان تأثیری ندارد. گاهی اوقات تغییرات کوچک تأثیرات شگرفی به دنبال خواهد داشت. در ادامه نگاهی خواهیم انداخت به بهترین های کفش مد روز و نحوه ی پوشیدن آن ها؛ با ما همراه باشید.

 

کفش های کتانی

اگر بخواهیم در این مورد به صورت کامل بحث کنیم جایی برای دیگر کفش ها باقی نمی ماند. لذا فقط بخش مختصری را پوشش خواهیم داد. کفش های ورزشی قدیمی دوباره با تغییراتی محبوبیت پیدا کرده اند. بافت های شبکه ای و توری، نئوپرن (neoprene) و بافت های نایلونی در این کفش ها بیشترین استفاده را دارند و ظاهر تازه ای به آن ها بخشیده اند. در این راستا برندهای آدیداس و نایکی جلوتر از سایر برندها با محوریت قرار دادن عملکرد کفش ها نمونه های بهار و تابستان امسال را به تسخیر خود درآورده اند.

 

از دیگر سو کتانی های ساده که ظاهری شیک و بخصوص دارند در صحنه های مد امسال بسیار به چشم می خورند. این کفش ها معمولاً با ساده ترین ظاهر ممکن طراحی می شوند. رویه ی برخی از آن ها چرم بوده و با یک نوار ساده در بخش پشت پا اندکی تفاوت در ظاهر آنها اعمال می شود.

 

در صورتی که علاقه ای به چرم ندارید می توانید جنس جیر را انتخاب کنید که ظاهر و احساسی شبیه به چرم را دارد. رنگ های تیره ی کم رنگ (خاکی، بژ، کرم، قهوه ای کم رنگ و …) با بخش زیرین سفید یک کفش مد روز فوق العاده برای این فصل خواهد بود.

 

کفش لوفر مردانه,کفش کتانی مردانه

اگر علاقه ای به چرم ندارید می توانید جنس جیر کفش کتانی را انتخاب کنید

 

لوفرهای زینتی

در چند سال اخیر پوشیدن کفش بدون جوراب جای خود را میان آقایان باز کرده است. در هوای گرم و تابستانی نیز کفش های لوفر بدون جوراب می توانند ایده آل باشند. کفش لوفر معمولاً مناسب سبک نیمه رسمی است و با پیراهن، پولوشرت، شلوار کتان، چینو و ترکیب های زیادی می توان آن را پوشید.

 

مدل های امسال با نوآوری شرکت گوچی ظاهری زینتی به خود گرفته اند. لوفرهای براق با لگام های فلزی در صحنه های مد امسال بسیار به چشم می خورند. همچنین لوفرهای رنگی از هر زمان دیگری بیشتر مشاهده می شوند. از دیگر سو لوفرهایی که با طراحی پاپوش‌مانند، عرضه می شوند نیز جزو برترین های کفش مد روز بشمار می روند. معمولاً این مدل ها ساده ترین نوع لوفر هستند. براق نیستند، لگام ندارند و در زمره ی کفش های راحتی قرار می گیرند. این لوفرها برای تابستان ایده آل هستند.

 

مدل کفش های رسمی مردانه,کفش های تابستانی مردانه

در هوای گرم و تابستانی نیز کفش های لوفر بدون جوراب می توانند ایده آل باشند

 

صندل و دمپایی؛ کفش مد روز مردانه یا زنانه؟

هنگامی که صحبت از کفش مد روز می شود بسیاری مباحث به میان می آید. به عنوان مثال صندل و دمپایی یکی از انتخاب های فوق العاده برای فصل گرما هستند. مشکل این جاست که وقتی صحبت از سبک پوشش و ظاهر مردانه باشد، صندل و دمپایی مقداری خارج از گود هستند. طبق دیدگاه آقایان این کفش ها بیشتر مناسب بانوان هستند.

 

از سوی دیگر پوشیدن صندل و دمپایی به هواخوری و راحتی پا بسیار کمک می کند و ایده آل فصل تابستان است. صندل و دمپایی به وفور در صحنه های مد امسال دیده می شود. مدل های تیره (مشکی، قهوه ای، سرمه ای و …) برای آقایان مناسب خواهد بود. اگر به پوشیدن جوراب عادت دارید، گزینه صندل مردانه را به کل کنار بگذارید. چراکه پوشیدن صندل مردانه یا زنانه با جوراب، یک ناهنجاری مد به حساب می آید.

 

مدل کفش های مردانه مخصوص تابستان,کفش های رسمی بهار و تابستان

صندل و دمپایی یکی از انتخاب های فوق العاده برای فصل گرما هستند

 

چکمه های تابستانی

شاید بیشتر شما در فصل گرما میانه ای با پوشیدن چکمه یا بوت مردانه نداشته باشید. حتی اگر این بوت ها برچسب تابستانی خورده باشند. چکمه های تابستانی چند سالی است که مورد توجه برندهای معروف قرار گرفته اند. بسیاری افراد (بخصوص خانم ها) پوشیدن بوت را به شدت دوست دارند و بخش عمده ی سبک پوشش زمستانی آنها را تشکیل می دهد. در کنار آن، پوشیدن کفش های ساق بلند مثل بوت های سوارکاری اولین بار توسط آقایان به دنیای مد معرفی شد. از همین رو بوت های تابستانی نیز محبوبیت زیادی در بین آقایان و خانم ها پیدا کرده اند.

 

در این میان بوت های صحرایی و بوت های چلسی بیشتر از بقیه به چشم می خورند. بوت های چلسی برای سبک نیمه رسمی و بوت های صحرایی برای سبک رسمی مناسب هستند. در صورتی که پوشیدن بوت را دوست دارید به نظر می رسد مانعی برای خرید یک جفت بوت تابستانی جلودار شما نیست.

 

انتخاب کفش مردانه,نحوه انتخاب کفش مردانه

بوت های چلسی برای سبک نیمه رسمی و بوت های صحرایی برای سبک رسمی مناسب هستند

 

کفش های نیمه رسمی

اصولاً با تغییراتی در کفش های سنتی می توان سبک جدیدی که نیمه رسمی نام دارد ایجاد کرد. این تغییرات می تواند ترکیبی از رنگ و طرح باشد. کفش های نیمه رسمی همان طور که از اسمشان پیدا است در سبک نیمه رسمی (smart casual) به کار می روند. افزودن عنصر های روزمره و ورزشی به کفش های سنتی و اعمال تغییراتی در رنگ باعث می شود به کفش مد روز دلخواه برسید.

 

کفش های بروگ (Brogue) و دربی (Derby) دو نمونه از این کفش های سنتی هستند که حداقل برای فصل تابستان جای خود را به دیگر کفش ها می دهند. طراحان مد با استفاده از رویه ی کفش های بروگ و زیره های رنگی ترکیبی جذاب و نیمه رسمی پدید می آورند. تضاد رنگ در زیره ی این کفش ها باعث دمیدن روحی جدید در کالبد این کفش های سنتی می شود. طرح هایی که در مدل های نیمه رسمی امسال بسیار به چشم می خورد.

 

کفش کتانی مردانه,مدل کفش مردانه

تغییراتی ترکیبی از رنگ و طرح در کفش های سنتی می توان سبک جدید نیمه رسمی را ایجاد کند

 

کفش مد روز مردانه

در نهایت انتخاب سبک پوشش مسأله ای است که کاملاً به شخصیت و روحیات شما برمی گردد. برخی افراد اصلاً نمی توانند صندل بپوشند و برخی دیگر در تابستان بجز صندل کفش دیگری به پا نمی کنند. سبک رسمی انتخاب عمده ی برخی بوده و دیگری نمی تواند از سبک ورزشی (اسپرت) دل بکند.

 

کفش مد روز مردانه, مدل کفش های رسمی مردانه

انتخاب سبک پوشش مسأله ای است که کاملاً به شخصیت و روحیات شما برمی گردد

 

منبع: fashionbeans – blog.bamilo.com

 

کفش لوفر مردانه کفش کتانی مردانه مدل کفش مردانه, انتخاب کفش مردانه, نحوه انتخاب کفش مردانه, مدل صندل مردانه, جدیدترین مدل کفش و صندل مردانه, کفش مد روز مردانه, مدل کفش های رسمی مردانه, انواع کفش های مردانه, آشنایی با مدل کفش های مردانه,کفش های تابستانی مردانه,مدل کفش های مردانه مخصوص تابستان,کفش های رسمی بهار و تابستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا