مشهد

کلینیک ویژه بیمارستان طالقانی مشهد ساخته می‌شود

 

رئیس بیمارستان طالقانی مشهد از ساخت کلینیک ویژه این بیمارستان با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به بیماران با اعتبار 3.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت خبر داد.

خبرگزاری فارس: کلینیک ویژه بیمارستان طالقانی مشهد ساخته می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احسان سلطانی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون هتلینگ برنامه تحول نظام سلامت که در بیمارستان‌های دولتی سراسر کشور انجام گرفته است در سالن اجتماعات شهرک دانش و سلامت اظهار کرد: پیش از عملیاتی شدن طرح تحول نظام سلامت، تمرکز بیشتر بیمارستان‌های دولتی در ارائه خدمات درمانی بود که این امر سبب مغفول ماندن طرح هتلینگ در بیمارستان‌ها شد.

وی با اشاره به اینکه طرح هتلینگ در بیمارستان‌ها با هدف تکریم و احترام بیماران و همراهان در قالب ارتقای خدمات کیفی به بیماران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پیش از اجرای این طرح، با وجود اینکه بیمارستان‌ها برای ارائه خدمات مناسب به بیماران تلاش می‌کردند اما عمده بیماران از این نوع خدمات رضایت نداشتند.

رئیس بیمارستان طالقانی مشهد حجم زیادی از بیماران مراجعه‌کننده به بیمارستان‌های امام رضا(ع) و قائم مشهد را مربوط به حاشیه شهر دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این دو بیمارستان دارای کلینیک ویژه هستند و نیاز بیشتر بیماران را تامین می‌کند بنابراین اقدام به ساخت کلینیک ویژه‌ای در بیمارستان طالقانی کردیم که در قالب بخش‌های تخصصی و حضور متخصصان مختلف در آن بخش زیادی از مردم بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

سلطانی با اشاره به اینکه ساخت این کلینیک با اعتبار 3.5 میلیارد تومانی از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت ساخته می‌شود، افزود: یکی از اقدامات اولیه بیمارستان طالقانی ارائه خدمات اولیه به بیماران بوده که این امر سبب استقبال بسیار خوب مردم در حاشیه شهر مشهد شده است.

وی از بهره‌برداری 17 تخت ICU بیمارستان طالقانی که همزمان با طرح سراسری در آذرماه امسال انجام می‌گیرد خبر داد و گفت: اورژانسی با متراژ هزار و 350 متر و کلینیک ویژه با متراژ هزار و 500 متر از جمله پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شود که از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت است.

گفتنی است بیمارستان طالقانی مشهد به عنوان بیمارستان برگزیده در میان 29 دانشگاه علوم پزشکی کشور در اجرایی شدن هتلینیگ طرح تحول نظام سلامت شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا