مشهد

کلینیک ویژه بیمارستان قائم مشهد بازسازی و گسترش می‌یابد

خبرگزاری فارس: کلینیک ویژه بیمارستان قائم مشهد بازسازی و گسترش می‌یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیا اینکه کلینیک ویژه بیمارستان قائم بازسازی و گسترش می‌یابد، گفت: این طرح در کمتر از یک ماه اجرایی می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مصطفی محرابی‌بهار عصر امروز در مراسم افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان قائم مشهد با اشاره به اینکه به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر و ارتقاء کیفیت امور بیمارستان، اقدام به اجرای بازسازی و گسترش کلینیک ویژه بیمارستان قائم کرده‌ایم، افزود: تاکنون مبلغ سه میلیارد و 500 هزار ریال برای این طرح هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه کلینیک ویژه بیمارستان قائم در مساحت 3 هزار مترمربع طراحی‌شده است، عنوان کرد: هم‌اکنون این کلینیک دارای 66 اتاق مجزا می‌باشد که قرار است 259 مترمربع به فضای زیربنای این طرح افزوده شود.

محرابی‌بهار با اشاره به سیستم نوبت‌دهی اینترنتی، سیستم اطلاع‌رسانی مانیتورینگ، کاهش زمان انتظار بیمار، ارائه خدمات سرپایی به تفکیک مردان وزنان در این کلینیک گفت: این موارد ازجمله مهم‌ترین مواردی هستند که ضرورت ایجاد توسعه در طرح را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان یکی از دو بیمارستان بزرگ آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد محسوب می‌شود، ادامه داد: 140 پزشک متخصص و فوق تخصص در تمام رشته‌های پزشکی در کلینیک ویژه قائم مشغول به کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا