ورزش

کمربند پهلوانی به قوی‌ترین مردان خراسان بزرگ اهدا شد‌

دومین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران - کردستان

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی گفت: مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان بزرگ روز گذشته در بوستان کوهسنگی با اهدای کمر‌بند پهلوانی به نفرات برتر به پایان رسید.

مهدی بکائیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: مسابقات قوی‌ترین مردان خراسان بزرگ یادواره شهدای دفاع مقدس “مدافع حرم”  به میزبانی کمیته قوی‌ترین مردان مشهد برگزار روز گذشته در بوستان کوهسنگی برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقه که برادران فاطمی، قوی‌ترین مردان آهنین کشور حضور داشتند، آیتم‌های حرکات سه گانه، اسکات باگاری، حمل ماشین از داخل روی شانه، گذاشتن گوی‌ها با اوزان متفاوت روی سکوها برگزار شد.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی تصریح کرد:  این مسابقات با هدف گسترش و توسعه ورزش از 7 تا 9 مهرماه در مشهد برگزار شد و در مرحله پایانی این دوره از مسابقات روز گذشته در بوستان کوهسنگی محمدعمارلو، رضا میردارییان، امیر فولادی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بکائیان خاطرنشان کرد: مسابقات قوی ترین مردان خراسان بزرگ به همت هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی و با همکاری بسیج ورزشکاران، شهرداری مشهد برگزار شد و به نفرات برتر جوایز نفیسی همانند حکم، نشان و کمربند پهلوانی اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دو =

دکمه بازگشت به بالا