مشهد

کمیته ویژه کسب و کار خراسان‌رضوی تشکیل می‌شود

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌رضوی گفت: به‌زودی کمیته‌ای به نام کمیته ویژه کسب و کار تشکیل می‌شود که هدف آن اصلاح فرآیندها و بهبود وضعیت کسب و کار در خراسان‌رضوی است.

علی رسولیان اظهار داشت: برنامه‌های رشد اقتصادی در راستای ارتقای شاخص‌ها هم اکنون در خراسان‌رضوی در دست اجرا‌ست و در همین راستا به زودی کمیته‌ای به نام کمیته ویژه کسب و کار تشکیل می‌شود که هدف آن اصلاح فرآیندها و بهبود وضعیت کسب و کار در خراسان رضوی است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع صادرات در رشد اقتصادی، تأکید کرد: برای این مقوله در برنامه‌های تنظیم شده برای امسال رشد ۱۲ درصدی در نظر گرفته شده که برای تحقق آن تمام اقدامات مورد نیاز در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ها در نظر است که امسال ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی در طول سال ۹۷ صورت بگیرد.

رسولیان افزایش کیفیت کالاهای ایرانی را امری مهم برای تحقق شعار سال دانست و تأکید کرد: در این راستا نیاز است که فناوری‌ها و ناوگان صنعتی استان نوسازی شود که برای این مسئله در سال ۹۷ برخی از اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در نظر است که طرح رونق تولید نیز با قوت سابق برای کمک به صنایع در راستای بهبود وضعیت ادامه داشته و سعی بر  این است که تمام اعتبارات مربوط به حوزه‌های مختلف حمایت از اشتغال به صورت ۱۰۰ درصدی جذب شوند.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا