ورزش

کوهنوردان خراسان‌رضوی قله ۷ هزار متری پوبدا را فتح کردند/برگزاری مسابقات منطقه‌ای ورزش‌های بومی و محلی استان

کوهنوردی

آغاز مسابقات منطقه‌ای ورزش‌های روستایی و بومی محلی خراسان‌رضوی در گناباد و فتح قله ۷ هزار متری پوبدا توسط کوهنوردان خراسانی از مهمترین خبرهای ورزشی امروز در استان خراسان‌رضوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد مقدس، تیم دوچرخه سواری تریال استان مقام سومی کشور در رشته تریال را کسب کرد.این مسابقات که در پارک آبشار تهران با حضور اکثریت تیم‌های سراسر کشور برگزار شد تریال سواران در دو روز قدرت و هنر خود را به نمایش گذاشتند.

 از تیم اعزامی خراسان‌رضوی مصطفی عباس‌زاده در کلاس 20 این رشته توانست مدال برنز قهرمانی کشور را به گردن بیاویزد همچنین در این مسابقات مرتضی خلیل‌زاده داور خراسانی در تیم داوری این رقابت‌ها حضور داشت.

پویش مردمی سه‌شنبه‌های بدون خودرو در مشهد

سه‌شنبه‌های بدون خودرو، دوم شهریور با همکاری بانک مسکن  و تلاش هیئت دوچرخه‌سواری مشهد و دفتر توسعه پایدار و محیط زیست استان ساعت 7 صبح از میدان جانباز آغازمی‌شود.

همچنین روز جمعه 5 شهریور به‌مناسبت هفته دولت مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری با دوچرخه‌سواران استان در رشته کورسی و کوهستان آقایان برگزار می‌شود در این مسابقه دوچرخه‌سواران در رده سنی آزاد ساعت 7 صبح میدان تختی مشهد تا  شاندیز رکاب خواهند زد.

کوهنوردان خراسان‌رضوی قله پوبدا را فتح کردند

کوهنوردان خراسان رضوی توانستند قله 7 هزار و 439 متری پوبدا را فتح کنند.

روز گذشته یکشنبه 31 مردادماه گام‌های استوار کوه‌نوردان خراسان با بیش از یک ماه تلاش بی‌وقفه، به بلندای هفت هزار و 439 متری قله پوبدا رسید و صدای الله و اکبر آنان از فراز این قله طنین‌انداز شد.

سرپرست جدید کمیته راگبی استان انتخاب شد

 مراسم معرفه سرپرست جدید کمیته راگبی استان با حضور محمد‌رضا شیخ‌زاده رئیس، محسن  قهرمانی دبیر و هانیه امانی نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان با حضور ورزشکاران  این رشته برگزار شد.

در این مراسم یاسر واحدیان به‌عنوان سرپرست جدید کمیته راگبی انتخاب شد و از زحمات مسعود حکم‌آبادی سرپرست قبلی این کمیته قدردانی شد در حال حاضر خراسان‌رضوی 6 ورزشکار آقا و خانم و یک مربی ملی‌پوش در این رشته دارد.

برگزاری مسابقات منطقه‌ای ورزش‌های روستایی خراسان رضوی

مسابقات منطقه‌ای ورزش‌های روستایی و بومی محلی خراسان‌رضوی امروز در روستای بیمرغ شهرستان گناباد آغاز شد‌.

8 تیم از شهرستان‌های خلیل‌آباد، کاشمر، بردسکن و گناباد به‌مدت 2 روز در این رقابت‌ها حضور دارند، 50 ورزشکار شرکت‌کننده در این رقابت‌ها در رشته‌های هفت‌سنگ و دال‌پلان رقابت می‌کنند.

هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی گناباد با وجود مشکلاتی مانند کمبود اعتبار و امکانات در 3 سال گذشته عنوان برتر را در بین هیئت‌های ورزشی خراسان‌رضوی به خود اختصاص داده است.

20 رشته ورزشی و بازی بومی و محلی در مناطق روستایی گناباد شناسایی شده و فعال هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به الک‌دولک، سقه‌بازی، هفت‌سنگ، پیله‌بازی، فوتبال، فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، پنالتی فوتبال و دو و میدانی اشاره کرد.

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های تنیس روی میز خراسان‌رضوی

گردهمایی مسئولان و روسای هیئت‌های تنیس روی میز، با موضوع برگزاری مسابقات استانی، بحث و همفکری درباره بررسی وضعیت تنیس روی میز استان و مشکلات و نقاط ضعف آن برگزار شد.

کاظم مستحقی‌راد، رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان‌رضوی در این مراسم گفت: برای تحقق اهداف خود و کسب رتبه برتر کشور باید شهرستان‌ها را فعال کنیم؛ راهی به جز این مسئله نداریم، آموزش و پرورش نقش مهمی در این مسئله دارد و بر همین اساس  تلاش شده تا همکارانمان را در شهرستان‌ها از این بخش انتخاب کنیم.

وی افزود: شهرستان‌ها مهمترین اولویت ما هستند و با فعالسازی شهرستان‌ها می‌توانیم اهداف دیگر خود را در زمینه‌های همگانی و قهرمانی توسعه ببخشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

دکمه بازگشت به بالا