مشهد

کیفیت هوای مشهد برای تمامی گروه‌های سنی “ناسالم” است‌

سنجش هوا

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان خراسان‌ رضوی گفت: کیفیت هوای مشهد با میانگین کیفیت آلودگی هوا ۱۶۱ پی.اس.آی در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی قرار دارد.

حمید صالحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌‌‌مقدس اظهار داشت: کیفیت هوای مشهد با میانگین کیفیت آلودگی هوا ۱۶۱ پی.اس.آی در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی قرار دارد.

وی با بیان این که شاخص هوا بین ۱۵۱ تا ۲۰۰ پی.اس.آی نشان‌دهنده هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها است، تصریح کرد: کیفیت هوا در ایستگاه‌های سرافرازان و چمن هریک با ۱۷۷، مفتح با ۱۷۳، خیام‌شمالی با ۱۷۲، سمزقند با ۱۷۱، کریمی با ۱۶۶، امامیه با ۱۶۵، الهیه با ۱۵۹ و آوینی با ۱۵۸ پی.اس.آی هوایی ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی دارند.

صالحی با بیان این که شاخص هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ پی.اس.آی هشدار برای همه سنین است، بیان کرد: همچنین کیفیت هوا در ایستگاه‌های خاقانی و حرم‌مطهر با ۱۴۷ و ۱۱۱ پی.اس.آی برای  گروه‌های حساس ناسالم است.

مدیر‌کل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌رضوی گفت: شهروندان با استفاده از وسائط نقلیه عمومی می‌توانند در کاهش و جلوگیری از آلودگی هوا نقش موثری را ایفا کنند و در صورت خارج شدن از منزل از حضور در مناطق پر رفت و آمد و مناطق آلوده خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا