مشهد

گسترش همکاری‌های دانشگاه‌های«فردوسی مشهد» و«فدرال کازان روسیه»

دانشگاه

به دنبال امضای برنامه اجرایی همکاری‌های دوجانبه میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه فدرال کازان روسیه، هیاتی ۱۴ نفره از دانشگاه فردوسی مشهد با حضور در دانشگاه فدرال کازان در خصوص توسعه روابط دانشگاهی با مسئولان آن دانشگاه گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، پس از امضای برنامه اجرایی همکاری‌های دوجانبه میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه فدرال کازان روسیه در فروردین سال جاری، ۱۴ تن از اعضای هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد از گروههای زبان و ادبیات روسی- زبان و ادبیات فارسی- ریاضی- روانشناسی- مهندسی کامپیوتر- فیزیک- شیمی- نفت دانشگاه به سرپرستی دکتر موذن زاده، مسئول میز روسیه دانشگاه فردوسی مشهد از دانشگاه فدرال کازان بازدید کردند.

در این سفر سه روزه هریک از اعضای هیات اعزامی با همکاران حوزه تخصصی خود ملاقات نموده و از آزمایشگاه ها و تجهیزات گروه و نیز از کلاس های درس بازدید نمودند.

در ادامه حضور هیات دانشگاه فردوسی مشهد، فعالیت‌ها و پروژه ‌های علمی- تحقیقاتی مشترک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان پس از توافق بر روی موضوعات موردعلاقه دو طرف، تفاهم نامه مقدماتی همکاری‌های آتی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، این تفاهم نامه در هر یک از موضوعات مورد توافق توسط اعضای مسئول در دوطرف پیگیری می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا