مشهد

گشایش نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد

۱۵۱۴۵۰۶_۷۱۹
نمایشگاه بین المللی صنعت، معدن و فلزات در مشهد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت:نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد و متالورژی فلزات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا شده است.

احسان ارکانی افزود:یازدهمین نمایشگاه معدن و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه ماشین آلات راه سازی و حمل و نقل و  سنگ نما و تزئینی نیز همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات برگزار می شود.

او با اشاره به حضور فعال شرکت های تخصصی در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه های تخصصی بیش از ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۱۰۰ غرفه و در فضایی به مساحت ۱۰هزار متر مربع محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

۱۵۱۴۵۰۹_۶۱۷

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: امسال  ۲۵نماینده خارجی از کشورهای تایوان، چین، ترکیه و هلند در این نمایشگاه های تخصصی حضور دارند.

  ارکانی با اشاره به زمینه های فعالیت نوزدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات گفت:شرکت های حاضر در این نمایشگاه، دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، ابزارآلات، اتوماسیون صنعتی، ماشین آلات معدنی و راهسازی معدن و صنایع معدنی، سنگ، فلزات و فولاد را در معرض دید عموم قرار داده اند.

او همچنین از برگزاری نخستین همایش معدنی پی جوئی تا استخراج در حاشیه نمایشگاه معدن خبر داد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات از سوم تا ششم آبان از ساعت  ۱۶ تا ۲۲در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

در نمایشگاه بین المللی معدن پارسال ۱۲۱ شرکت داخلی و ۲۱ نماینده خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند.

link canal 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شش =

دکمه بازگشت به بالا