ورزش

گلایه رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از شورای شهر مشهد

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی گفت: از بعضی از شوراهای شهر استان از جمله شورای شهر مشهد در خصوص حمایت از فوتبال گلایه مندیم.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، محمدمهدی برادران در حاشیه گردهمایی روسای هیئت‌های فوتبال استان خراسان‌رضوی در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان گناباد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه اکثر شوراهای شهر استان و از جمله مشهد به اهمیت و نقش فوتبال در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی توجه ندارند و ما در خصوص حمایت از فوتبال از آن‌ها گلایه مندیم.
وی افزود: در شورای شهر مشهد در خصوص فوتبال و لایحه هایی که در این عرصه ارائه می‌شود حرف‌هایی زده می‌شود که من از تکرار آن در اینجا خجالت می‌کشم.
برادران با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از مسئولین خود را از ورزش کنار کشیده‌اند و همراهی لازم را ندارند، ادامه داد: بعضی از مسئولین ما آسیب‌های اجتماعی را رها کرده‌اند و به اموری بها می‌دهند و منابع را صرف اموراتی می‌کنند که جوان‌ها نمی‌پسندند.
رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی همچنین گفت: بسیاری از ادارات زمین‌ها و امکانات ورزشی خود را در اختیار عموم قرار نمی‌دهند که با اهتمام وزیر جدید ورزش بخشنامه‌ای از طرف استانداری صادر شده که این کار صورت بگیرد، متاسفانه در بعضی از ادارات به این ابلاغیه توجه نشده است. 
برادران تصریح کرد: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نگاه عدالت محوری دارند و براساس همان نگاه اسلامی و مبتنی بر عدالت همه چیز را در تهران نمی‌بینند که فقط به چهار بازیکن چهار ملیاردی توجه بشود و دیگر هیچ.
رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی اضافه کرد: عصر همین امروز ایشان وارد گناباد می‌شوند؛ کاری که هیچ مدیری تاکنون انجام نداده است و همچنین به استان‌ها و شهرستان‌های دیگر هم سفر کرده‌اند و یا در برنامه سفری ایشان هست که سفر کنند.
تیمی در لیگ بانوان نداریم
وی در مورد فوتبال بانوان خراسان‌رضوی نیز بیان کرد: خراسان تیمی در لیگ بانوان نداشته اما با مسئولین تیم پدیده صحبت شده که در سال آینده در بخش بانوان تیم داری کنند.
برادران با تایید این مطلب که قابلیت بومی استان برای تغذیه بازیکنان دو تیم پدیده و سیاه جامگان ضعیف است، افزود: مربی غیر بومی در استان برای تیم‌های لیگ برتری جواب نداده است و امیدوارم در آینده مربیان بومی بیشتر از قابلیت‌های بومی استفاده کنند.
رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در خصوص حمایت مالی از دو تیم لیگ برتری استان نیز گفت: خوشبختانه دادستانی که مدیریت اموال مجموعه پدیده را در اختیار دارد حمایت خوبی از تیم پدیده انجام داده و می‌دهد اما متاسفانه تیم سیاه جامگان حامی مالی خاصی ندارد.
برادران همچنین در مورد وضعیت کلی فوتبال استان، خاطرنشان کرد: بعضی از شهرستان‌ها مثل سبزوار، کاشمر و تربت‌حیدیه استعداد داشتن یک تیم فوتبال را در لیگ سه کشور دارند اما این استعداد هنوز به فعلیت در نیامده است.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز تیم فوتبال پرسپولس مشهد در صدر لیگ سه کشور قرار دارد که به احتمال قوی به لیگ دو صعود خواهد کرد.
رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی با تاکید بر توجه فوتبال پایه و همچنین امر آموزش نیز عنوان کرد: در این راستا مسابقات نونهالان و نوجوانان را رایگان برگزار کردیم و سعی ما بر این است که در آینده تیمی بدون مربی آموزش دیده در مسابقات شرکت نکند.
رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی تصریح کرد: این خوب نیست که در استان دو هزار مربی آموزش دیده داشته باشیم و روی نیمکت بعضی از تیم‌ها مربی کلاس نرفته بنشیند.
برادران با بیان اینکه بیشتر حامیان فوتبال خیرین هستند، گفت: همان خیرینی که در امر راه اندازی مسجد و کمک به امورات خیر، فعال هستند به تیم‌های فوتبال ما هم کمک می‌کنند که باید صمیمانه از آنها تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا