مشهد

گلباران ویژه حرم رضوی در روز میلاد حضرت ثامن الحجج(ع)

گلباران حرم امام رضا(ع) - مشهد

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از گلباران ویژه حرم مطهر رضوی در روز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، سیدخلیل منبتی اظهار داشت: با تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی مبنی بر وحدت و یکپارچگی بین خدام و خدمتیاران حرم مطهر رضوی، برای اولین بار همه خدمه و خدمتیاران با تجمع در سازمان مرکزی آستان قدس رضوی به صورت یکپارچه در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در این برنامه که با همکاری شهرداری مشهد از میدان شهدا و با حضور مردم ولایی مشهد آغاز می‌شود، پس از تجمع در این مکان مردم با در دست داشتن گل‎هایی به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند و در محل چهارراه شهدا، خدام و خدمتیاران با در دست داشتن پرچم متبرک گنبد حضرت ثامن‌الحجج(ع) پیشاپیش مردم برای عرض تبریک و شادباش به حرم حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) مشرف می‌شوند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این مسیر پایگاه بسیج آستان قدس رضوی با شربت و کیک از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی خواهد کرد.

منبتی همچنین تاکید کرد: در ادامه مراسم خدام بارگاه علی‌‍‌بن موسی‌الرضا(ع) به همراه شرکت‌کنندگان در این مراسم وارد حرم مطهر رضوی شده و در صحن جامع رضوی تجمع خواهند کرد.

وی با اشاره به سخنران ویژه شب میلاد حضرت رضا(ع) گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی به عنوان سخنران و مداحان سیدمهدی میرداماد و سعید حدادیان به مدیحه‌سرایی خواهند پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا