مشهد

۱۰۰۰ واحد پوشاک از ابتدای امسال در مشهد تعطیل شد

لسان طوسی

رئیس اتحادیه پوشاک مشهدمقدس گفت: ۱۰۰۰ واحد توزیع پوشاک در مشهد مقدس از ابتدای امسال به علت مشکلات موجود در بخش اقتصادی تعطیل شده است.

مهدی لسان‌طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از ابتدای فصل گرما همواره طرح ویژه‌ای برای پیشگیری از توزیع لباس‌های نامتعارف در مشهد مقدس اجرا می‌شود که یکی از مصادیق آن جمع‌آوری لباس‌هایی با نوشته‌های مبهم و دارای معانی غیرعرف است.

وی بیان کرد: همچنین از فروش مانتوهای جلوباز شیشه‌ای در تمام واحدهای صنفی پیشگیری شده و عرضه‌کننده مورد اعمال قانون قرار گرفته و در صورت تکرار تخلف واحد صنفی آن پلمب می‌شود.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد مقدس با اشاره به مشکلات اقتصادی که برای واحدهای صنفی وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون بیش از هزار واحد صنفی پروانه‌های خود را ابطال کرده و نسبت به جمع آوری واحد خود اقدام کرده‌اند.

لسان طوسی ادامه داد: متأسفانه در حوزه حمایت از تولید شعار خوب داده می‌شود اما در مقام عمل بسیاری از اتفاقاتی که باید نمی‌افتد و تولیدکنندگان با توجه به اینکه مورد حمایت قرار نمی‌گیرند مجبور به تعطیل کردن واحدهای خود می‌شوند.

وی تأکید کرد: یکی از مشکلاتی که هم اکنون وجود دارد ارزش افزوده و جوایز صادراتی است که به صادرکنندگان تعلق نگرفته و به همین علت مشکلات زیادی برای آنها به وجود آمده که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا