خراسان

۱۰۰ درصد مطالبات زیر ۴۰ میلیون تومان از مؤسسه میزان پرداخت شده است

میزان / موسسه مالی اعتباری میزان

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: ۱۰۰ درصد مطالبات زیر ۴۰ میلیون تومان مردم از مؤسسه منحله میزان پرداخت شده است.

علی رسولیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: افرادی که بالای 40 میلیون تومان از مؤسسه منحله میزان مطالبه داشته باشند 12 میلیون تومان آن را دریافت کرده و مابقی آن را در سال آینده دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به روند انتقال دارایی‌های میزان به بانک صادرات، خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام دارایی‌های اعتباری پرداخت شده و سایر دارایی‌ها از جمله املاک و مستغلات در حال ارزش گذاری و پیمودن مسیر اداری برای انتقال هستند.

مدیرکل دفتر اقتصادی و امور بین‌الملل استانداری خراسان رضوی در ارتباط با روند بازپرداخت دیون مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الجج، تصریح کرد: این فرآیند مستقیما از سمت بانک مرکزی در تهران در حال پیگیری بوده و موضوعی که اعلام شده این است که مطالبات تا سقف 20 میلیون تومان در حال پرداخت هستند.

رسولیان با اشاره به روند اجرایی جذب وام‌های در نظر گرفته شده برای مشاغل خانگی، خاطرنشان کرد: تا هفته گذشته به میزان 50 درصد از این اعتبارات جذب شده و امید است تا ابلاغ مرحله بعدی آن نیز باقیمانده آن رفع شود.

وی افزود: مشکلاتی که برای برخی از بانک‌های عامل پرداخت این تسهیلات به وجود آمده بود هم اکنون رفع شده و انجام مراحل آن در دست اقدام است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا