مشهد

۱۲۷۰۰ تماس تلفنی با آتش‌نشانی مشهد طی ۷ روز

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد از برقراری بیش از ۱۲ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی با این سازمان طی ۷ روز خبر داد و گفت: در این مدت ۳۶۸ عملیات توسط آتش‌نشانان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، رضا حیدری اظهار کرد: از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۵ فروردین ۱۲ هزار و ۷۰۳ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ برقرار شده که از این تعداد تماس ۵ هزار و ۸۶۴ تماس آن مزاحمی بوده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد افزود: در این هفت روز در مجموع ۳۶۸ عملیات توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۱۴۵ مورد آن اطفای حریق و ۲۲۳ عملیات نیز امداد و نجات و خدمات ایمنی بوده است و در ماموریت‌های اعزامی یک هزار و ۸۳۵ آتش‌نشان حضور داشته و به‌وسیله ۵۹۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های سیار آتش‌نشانی این عملیات‌ها انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی گرفتارشدگان در آسانسورها درصدر ماموریت‌های طی۷ روز یاد شده بوده و طی همین مدت ۶۷۱ هزار و ۷۶۳ مترمربع نیز کنترل ایمنی ساختمان‌های در حال احداث و یا تکمیل شده، مسکونی، تجاری، اداری و همچنین ۸۴ بازدید پیشگیرانه توسط کارشناسان اداره پیشگیری و نظارت آتش‌نشانی صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا