مشهد

۱۶ محصول جدید توسط شرکت نان قدس رضوی تولید شد

کلوچه خرمایی

سرپرست شرکت نان قدس رضوی گفت: در سال ۱۳۹۴، ۱۶ محصول جدید توسط این شرکت تولید شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمد استادی اظهار داشت: این محصولات در 6 خط، تولید شده‌اند که در گروه نان، نان‌های تست، بانز شکلاتی و بانز شکری؛ در گروه کیک روغنی، صبحانه شکلاتی و براونی و در گروه کلوچه، کوکینا و کوکی شکلاتی، محصولات جدید شرکت را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین در خط اشترودل، تاپ اشترودل 45 گرمی، شیرینی نارگیلی، اشترودل بندری و پیراشکی؛ در گروه کیک اسفنجی، کیک اسفنجی تک لایه و کیک بانژو و در گروه شیرینی، محصولات نان گاتا، کیک مافین و نان چهار مغز تولید شده است.

استادی درباره مشخصه‌هایی که برای تولید محصولات جدید توسط این شرکت در نظر گرفته می‌شود، گفت: برای تولید محصولی جدید، ابتدا مطالعات بازار در واحد تحقیق و توسعه صورت گرفته و با شناسایی ذائقه و سلایق مشتریان و همچنین امکان سنجی تولید، فرمولاسیون محصول و ماندگاری آن ارائه می‌شود و در صورت مقرون به صرفه بودن، محصول جدید در چرخه تولید قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از محصولات جدید، جایی در سبد صادراتی شرکت داشته است، بیان کرد: کیک تک لایه اسفنجی، جزو محصولات جدید صادراتی نان رضوی به شمار می‌رود.

استادی درباره استقبال مردم از محصولات جدید شرکت نان قدس رضوی گفت: شکر خدا استقبال از محصولات جدید بسیار زیاد و فراتر از حد انتظار بوده است.

سرپرست شرکت نان قدس رضوی از تولید محصولات جدید طی سال جاری نیز خبر داد و افزود: در سال جدید با توجه به نیاز بازار، تولید محصولات رژیمی، فرا سودمند، محصولات با ماندگاری بالا و محصولات لوکس، در دستور کار واحد تحقیق و توسعه قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا