مشهد

۲۰۰ دستگاه تاکسی درون‌شهری مشهد به “من کارت” مجهز می‌شوند

ورود 200 دستگاه خودروی هیوندا به ناوگان تاکسیرانی

مدیرعامل فناوری اطلاعات شهرداری مشهدمقدس گفت: به زودی ۲۰۰ دستگاه تاکسی درون‌شهری مشهد به “من کارت” مجهز می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد جواد رجائیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع گزارش عملکرد ۴ ساله حوزه برنامه‌ریزی و توسعه شهری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکسی حریم خصوصی تاکسیرانان است و امکان نصب من کارت و استفاده از آن امکان‌پذیر نبوده است، ما از روش‌های انگیزشی برای این کار بهره برده‌ایم که در این راستا روش‌هایی تدوین شد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای خردادماه جاری قرارداد نصب سیستم من‌ کارت برای ۲۰۰ دستگاه تاکسی از خطوط خطی، گردشی، بی سیم و مبادی ورودی با ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری منعقد شده که بهره‌برداری از فاز پایلوت آن را تا یک ماه آینده اجرایی می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر، ۱۱۰۰ دکل مخابراتی در سطح شهر مشهد وجود دارد که باید طی بازه زمانی ۴ ساله به یک سوم کاهش یابد. در این راستا و براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، در سال اول قرارداد که از دی ماه سال ۹۵ تا دی ماه سال ۹۶ است، توانسته‌ایم ۵۰ دکل مخابراتی را ساماندهی و زیباسازی کنیم. هر دکل تجمیع یافته قابلیت میزبانی برای ۶ اپراتور تلفن همراه را دارد.

مدیر بهبود روش‌ها، تشکیلات و آموزش شهرداری مشهد نیز در این نشست گفت: برگزاری بخشی از دوره‌های آموزشی شهرداری مشهد در قالب نیازسنجی ۱۰ ساله تدوین و سپس به روز رسانی می‌شود.

اسماعیل سقاب اصفهانی اظهار داشت: در این راستا شهرداری مشهد به دنبال اساتیدی است که تجربه اجرایی خوبی را داشته باشند تا مشکلات اجرایی این مجموعه حل شود.

وی با اشاره به انتخاب برانکوویج به عنوان استاد برای آموزش پرسنل شهرداری افزود: با توجه به سفر وی به شهر مشهد، ما این فرصت را غنیمت دانستیم تا یک کارگاه آموزشی با موضوع «رفع اثر بخش تعارضات کادر تیمی» برای مدیران با حضور برانکوویچ برگزار کنیم که مقدمات آن در حال انجام است.

وی ابراز کرد: همچنین وزارت کشور در سال ۸۶، حدود ۴ هزار و ۴۴۱ پست مصوب را بادر نظر گرفتن سازمان آتش‌نشانی برای شهرداری مشهد ابلاغ کرد که حدود ۵ هزار و ۳۴۰ پست مصوب دیگر به این تعداد اضافه شده است. 

مدیر بهبود روش‌ها، تشکیلات و آموزش شهرداری مشهد افزود: در ساختار جدید تشکیلاتی شهرداری مشهد، تعداد پست‌های مدیریتی و سرپرستی کاهش یافته است ضمن اینکه می‌توان گفت شهرداری مشهد نخستین شهرداری در کل کشور است که ساختار محور اداره می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا