ورزش

۲۰ باشگاه ورزشی متخلف در مشهد پلمب شد

باشگاه ورزشی

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی گفت: تاکنون تعداد ۲۰ باشگاه به‌دلایل مختلف اعم از وجود مکمل در باشگاه‌ها، عدم رعایت مسائل بهداشتی و عدم وجود مجوز در مشهد پلمب شدند.

سیدرضا گلدوزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از ۹ ماه گذشته تاکنون مشارکت‌های متعددی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در امور بازرسی با هیئت پزشکی ورزشی استان انجام شده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی با اشاره به تلاش هیئت در راستای نظارت بر باشگاه‌های این استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۲۷ مورد بازرسی از سوی این هیئت و با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان انجام شده است.

وی با بیان به این‌که در مهر و آبان‌ماه تعداد ۹۸ بازرسی صورت گرفته که ادامه آن در سه ماه باقی‌مانده سال ۹۶ انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۲۰ باشگاه به‌دلایل مختلف اعم از وجود مکمل در باشگاه‌ها، عدم رعایت مسائل بهداشتی و عدم وجود مجوز پلمب شدند؛ همچنین هیئت پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی، بازرسی ۴۰۰ باشگاه دیگر را تا پایان سال در نظر دارد.

گلدوزیان در ارتباط با فوت یک جوان در باشگاه بدنسازی در مشهد گفت: علت فوت هنوز مشخص نشده و تا نتیجه پزشک قانونی اعلام نشود نمی‌توان فوت وی را به استفاده‌ از داروهای مکمل نسبت داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا