خراسان

۲۵۰۰ دستگاه خودروی “هایما S۵” در خراسان‌رضوی پیش‌فروش می‌شود‌

معرفی محصول جدید ایران خودرو هایما s5

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در حال حاضر تعداد ۲۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S۵ در خراسان رضوی پیش‌فروش می‌شود و قیمت این خودرو هم بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان است.

بیژن زاهدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در حاشیه مراسم رونمایی و آئین معرفی خودروی هایما S5، محصول جدید شرکت ایران خودرو اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۲۵۰۰ دستگاه خودروی هایما S5 در خراسان رضوی پیش‌فروش شده و کار پیش‌فروش این خودرو هم از امروز آغاز می‌شود و زمان تحویل آن هم در دی‌ماه امسال خواهد بود و با توجه به افزایش درخواست‌های مردمی این عدد در مراحل بعدی افزایش خواهد یافت.

وی در رابطه قیمت این خودروی جدید شرکت ایران خودرو، افزود: قیمت خودروی هایما S5 ثابت نبوده و متناسب با نرخ ارز است و در حال حاضر قیمت این خودرو بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان بوده است.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان با بیان اینکه متقاضیان خرید خودروی هایما S5 باید از طریق سایت شرکت ایران خودرو اقدام کنند، خاطرنشان کرد: از مجموع مبلغ این خودرو ۳۷ میلیون تومان به‌صورت پیش‌پرداخت و در زمان ثبت‌نام و مابقی آن در زمان تحویل خودرو از خریداران دریافت می‌شود.

زاهدی‌فر از اجرای طرح فروش ویژه خودروی هایما S5 برای گروه‌های خاص جامعه خبر داد و گفت: برنامه ویژه‌ای برای اختصاص و تحویل خودروی هایما S5 برای گروه‌های خاص جامعه همچون خانواده معزز شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه و غیره داریم که‌ خبرهای تکمیلی آن به‌زودی اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا