مشهد

۳۰۰تن آرد برای تأمین نان زائران دهه پایانی صفر در مشهد توزیع شد

نانوایی اردبیل

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ گفت: با توجه به افزایش تعدادمسافران در دهه پایانی صفر ۳۰۰ تن آرد به صورت فوق‌العاده برای مصرف نانوایی‌های کشیک در اختیار آنان قرار داده شده است.

حمیدرضا نوری در گفت‌وگو با خبرگزاری  تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد مسافران هماهنگی‌هایی برای تأمین نان آنها صورت گرفته و ۳۰۰ تن آرد نیز به صورت فوق‌العاده برای مصرف نانوایی‌های کشیک در اختیار آنان قرار داده شده است.

وی بیان کرد: در ایام پایانی دهه صفر بالغ بر ۵۰ تن شکر و ۲۰۰ تن برنج از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین هیئت‌های مذهبی توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۵ ادامه داد: البته میزان سهمیه اقلام اساسی از این مقدار بیشتر بوده و حتی در برخی از اقلام مانند شکر محدودیتی وجود ندارد.

نوری با بیان اینکه کالاهای اساسی باید با کیفیت لازم در اختیار مردم قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی متشکل از دستگاه‌های مختلف به فعالیت واحدهای نانوایی در این مدت نظارت دارند تا علاوه براینکه کمبودی از نظر کمیت وجود نداشته باشد کیفیت محصولات نیز به اندازه‌ مطلوب باشد.

وی تأکید کرد: تعداد نانوایی‌هایی که برای تعطیلات اخر صفر فعالیت فوق‌العاده دارند ۷۰ عدد در مشهد مقدس هستند و علاوه بر این تعدادی برای تأمین نیاز زائران پیاده در شهرهایی مانند سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، قوچان و سایر شهرهای در مسیر فعالیت فوق‌العاده داشته و به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا