مشهد

۳۰ تا ۳۳ درصد جمعیت مشهد در حاشیه شهر زندگی می‌کنند/ حل مشکلات حاشیه شهر نیازمند زمان و بودجه‌ فراوان است

سردار مجتبی غفورپور

جانشین سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه ۳۰ تا ۳۳ درصد جمعیت مشهد در حاشیه شهر زندگی می‌کنند، گفت: حل مشکلات حاشیه شهر نیازمند زمان و بودجه‌ فراوان است.

سردار مجتبی غفورپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: از دیدگاه نیروهای ارزشی و انقلابی، خبرگزاری تسنیم یکی از خبرگزاری‌های ارزشی و پرتلاش در عرصه رسانه است.

وی ادامه داد: حجم و کیفیت اخبار و هم شاخصه انقلابی و ارزشی بودن، سبب شده خبرگزاری تسنیم در اذهان مردم با همین مولفه‌ها شناخته شود و یکی از خبرگزاری‌های به‌نام باشد. امیدواریم که این رویه ادامه پیدا کند و شاهد افزایش اثرگذاری این خبرگزاری باشیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه موضوع حاشیه‌نشینی در همه استان‌ها و شهرهای بزرگ و متوسط کشور وجود دارد، بیان کرد: متاسفانه بین ۳۰ تا ۳۳ درصد جمعیت مشهد در حاشیه شهر زندگی می‌کنند و با توجه به اینکه زیرساخت‌های حاشیه شهر، ظرفیت و آمادگی لازم را ندارد، لذا معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ویژه‌ای هم دارد.

سردار غفورپور خاطرنشان کرد: سپاه هم با تاکید مقام معظم رهبری به زیرساخت‌ها ورود پیدا کرده و این مهم را در دستور کار خودش قرار داده تا چهره نامناسب حاشیه شهر را برطرف کند. حل مشکلات حاشیه شهر نیازمند زمان و بودجه‌های فراوان است ولی مردم حاشیه شهر متوجه شدند که نهادهای انقلابی به آن‌ها توجه می‌کنند و از این بابت توفیقات خوبی را داشتیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) افزود: اما اینکه مشکلات حاشیه شهر برطرف شود نیاز است که نهادهای مسئول در این زمینه وارد عمل شوند، چرا که سپاه فقط کمک کننده است و مسئولیت با ما نیست، مسئولیت با نهادهایی است که به مردم سرویس می‌دهند. امیدواریم که شاهد کم شدن چهره فقر و محرومیت در حاشیه شهر مشهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا