مشهد

۳۰ نمایندگی “برند تقلبی” پوشاک در مشهد تعطیل شد

 

لسان طوسی

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد مقدس گفت: ۳۰ فروشگاه نمایندگی برند تقلبی در مشهد تعطیل شد.

مهدی لسان‌طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در ابتدای عملیات شناسایی برندها در مشهد  مقدس ۴۵ فروشگاه شناسایی شده و از این تعداد ۳۰ عدد  مستندات لازم را نداشتند و تابلوی آن‌ها پایین کشیده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اقدامات انجام شده در این راستا باید گفت که تعداد ۱۵ باب از فروشگاه‌هایی که اقدام به فروش برند دارند واقعی بوده و به‌صورت کاملاً قانونی فعالیت می‌کنند.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد مقدس بیان کرد: خراسان رضوی و شهر مشهد اقدامات مناسبی در حوزه پوشاک خارجی داشته و با توجه به اینکه ظرفیت‌های تولید داخلی برای تمام کالاهای گروه پوشاک وجود دارد برای انواع خارجی سختگیری بسیار زیادی لحاظ می‌شود.

لسان‌طوسی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون زمینه برای توزیع پوشاک خارجی در مشهد بسیار ناامن بوده و برخوردهای بسیار قهری در این زمینه انجام می‌شود و علاوه بر این تعرفه وارداتی نیز بسیار بالا رفته تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند از تمام ظرفیت‎های خود استفاده کرده و از این بخش حمایت شود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون برای افراد متخلف در حوزه قاچاق پوشاک خارجی علاوه بر ضبط اجناس ۳ برابر ارزش آن‌ها جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 13 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا