سلامت

۳۱ تقویت کننده میل جنسی طبیعی برای داشتن رابطه جنسی بهتر


افزایش میل جنسی

افزایش میل جنسی با تغییر در سبک زندگی مشترک تان‎

هر بار که از کنار شریک زندگیان رد می شوید او را لمس کرده یا ببوسید. افزایش لحظاتی که با شریکتان تماس فیزیکی برقرار می کنید به سادگی باعث تقویت میل جنسی شما خواهد شد.

افزایش میل جنسی با تغییر در سبک زندگی مشترک تان 

۱٫ امشب را با همسرتان بگذرانید

داشتن رابطه جنسی به طور منظم با بالا بردن ترشح هورمون تستوسترون که مسئول میل جنسی در مردان و زنان است باعث بالا رفتن میل جنسی می شود.

۲٫ قبل از هر کاری سیگار را ترک کنید

اگر سیگار می کشید از دکتر بخواهید برایتان پچ نیکوتین تجویز کند. چرا ؟ زیرا از نظر علمی ثابت شده که سیگار کشیدن می تواند درست مثل مسدود کردن رگهای خونی قلب، رگهای خونی آلت تناسلی مرد را هم مسدود کند.این هم یک دلیل خوب برای ترک سیگار!

۳٫ داروهای خود را بررسی کنید

لیست داروهایی که مصرف می کنید را نوشته و بررسی کنید. بیش از ۲۰۰ دارو وجود دارد که می تواند باعث ایجاد مشکلات نعوذ و کاهش میل جنسی شود از جمله داروهایی که برای فشار خون بالا، بیماری های قلبی، افسردگی و مشکلات معده تجویز می شوند. از دکتر یا داروساز خود بپرسید که کدام یک از داروهای لیستی که تهیه کرده اید مجرم است. البته شما نمی توانید مصرف این داروها را قطع کنید ولی می توانید با پزشکتان در مورد احتمال تغییر برند دارو یا زمان بندی مصرف آن مشورت کنید. 

۴٫ یک گریز از کار روزانه را برنامه ریزی کنید

برای تعطیلات و گذراندن شب در بیرون از خانه یک برنامه عاشقانه بریزید. حتی اگر بیرون نمی روید وقتتان را با تماشای تصاویر مکانی که دلتان می خواهد بروید، بگذرانید. تصاویر آنلاین آن منطقه را مشاهده کرده و خودتان را در یک بهشت استوایی تصور کنید. این تصورات به اندازه کافی برای تقویت میل جنسی تان کافی است. به علاوه بسیار خوشایندتر از صحبت کردن در مورد نمرات بد فرزندتان است.

۵٫ ورزش های کگل را تمرین کنید

شما می دانید کگل چیست؟ –تمرینات انقباضی است که دکترتان بعد از بارداری یا به خاطر داشتن مشکل نشت ادرار به شما می دهد. چیزی که دکتر احتمالا به شما نگفته است این مسئله است که این تمرینات برای تقویت عضلات لگنی عالی هستند. همان عضلاتی که در ارگاسم نقش اساسی دارند. توجه داشته باشید که برای تمرینات کگل باید روی عضلاتی که برای جلوگیری از جریان ادرار استفاده می شوند، کار کنید. این عضلات را منقبض کرده و به تدریج آزاد کنید. این تمرینات را ۳ نوبت در روز و ۲۰ بار انجام دهید.

۶ .از این مکمل ها استفاده کنید 

مردان : می توانند از مکمل های ژینکو بیلوبا ginkgo biloba استفاده کنند. برگ گیاهانی که جریان خون را بهتر می کنند و خون بیشتری به مغز و سایر اندام ها می رسانند. تصور نکنید که استفاده بیشتر می تواند کمک بیشتری به شما بکند. بهتر است مطابق دستورالعمل پشت بسته از این مکمل استفاده کنید البته با مشورت پزشکتان.

۷٫ برای شام پاستا بپزید

امشب سس پستو درست کنید و روی پاستا سرو کنید. پستو دارای مغز کاج است، منبع غنی از آرژنین arginine، پیش ساز اکسید نیتریک nitric oxide، که عنصر اصلی در داروهای ویاگراست. آرژنین کمک می کند تا رگ های خونی باز شده و جریان خون را بهبود می بخشد.

۸٫ مثل نوجوانان رفتار کنید

با شریکتان به سینما بروید، ردیف آخر بنشینید و مثل زمانی که نوجوان بودید رفتار کنید. به جای اینکه سیخ بنشینید و فیلم ببینید، شیطنت کنید و باهم بخندید و یا حتی به هم پاپ کورن پرت کنید و…

۹٫ شریک زندگیتان را لمس کنید

هر بار که از کنار شریک زندگیان رد می شوید او را لمس کرده یا ببوسید. افزایش لحظاتی که با شریکتان تماس فیزیکی برقرار می کنید به سادگی باعث بالا رفتن تمایلتان خواهد شد.

۱۰٫ تا می توانید ازین خوراکی بخورید  

یک قاشق غذاخوری جوانه گندم در یک فنجان ماست و یا هر غلاتی که می خورید اضافه کنید. جوانه گندم سرشار از زینک است که در تولید مهم ترین هورمون جنسی یعنی تستوسترون نقش اساسی دارد. حتی می توانید از پودر جوانه گندم روی گوشت، تخم مرغ ، غذاهای دریایی به ویژه صدف استفاده کنید.

۱۱٫ تظاهر کنید جدیدا عاشق هم شده اید

وقتی در یک مهمانی هستید یا به همراه شریکتان به یک مکان عمومی رفته اید لحظه ای به او خیره شوید و در سرتاسر اتاق چشمتان به دنبال او باشد. بگذارید دوباره و دوباره عشق را در چشمانتان ببیند و میل جنسی در درونش به اوج برسد.بین خواهد رفت پس این کار را نکنید.

۱۲٫ شب یک فیلم عاشقانه ببنید

با هم فیلمی عاشقانه ببینید و در حین تماشای فیلم در مورد آنچه دوست دارید هنگام رابطه جنسی، قبل یا بعد از آن انجام دهید صحبت کنید.

۱۳٫ فکر کنید ۵۰ سایه FIFTY SHADES هستید

کتاب های رمانتیک و عاشقانه را بخوانید و شریک زندگیتان را مانند قهرمان کتاب تصور کنید و دوباره عاشقش شوید.

۱۴٫ چشمانتان را باز نگه دارید

هنگام بوسه و زمانی که رابطه ای صمیمی با شریکتان دارید چشمانتان را باز نگه دارید. نگاه کردن به چشمان شریکتان در این لحظات پیام هایی باور نکردنی از اعتماد و صداقت ارسال می کند.

۱۵٫ آنچه در ذهنتان است را بیان کنید 

دقیقا همان چیزی که در ذهنتان است را بیان کنید –به او بگویید که از شنیدن و دیدن چه جملات و رفتارهایی بیشتر لذت می برید و به لحاظ جنسی تحریک می شوید.

تقویت میل جنسی

داشتن رابطه جنسی به طور منظم باعث بالا رفتن میل جنسی می شود‎

۱۶٫ وانمود کنید تازه ازدواج کرده اید 

احساس ضعف در زانو، لرزش پشتتان وقتی اولین بار او را ملاقات کردید را به یاد دارید؟ می توانید دوباره این حس را تجربه کنید. با همسرتان تماس گرفته و او را برای یک قرار عاشقانه بیرون ببرید. بهترین لباستان را برای صرف ناهار با او بپوشید.

۱۷٫ روشهای خودتان را برای ایجاد صمیمیت داشته باشید

مسئله فقط رابطه جنسی نیست. داشتن یک رابطه صمیمی می تواند همه چیز را روبه راه کند. مثلا: 

چه می شود اگر هر روز صبح شوهرتان را به جای زنگ ساعت با یک فنجان قهوه داغ از خواب بیدار کنید؟

 چه می شود بعد از ظهر یک حمام داغ برای همسرتان آماده کنید؟ 

نظرتان درباره خوردن یک شام ویژه هر پنج شنبه چیست؟ 

درباره ماساژ چه نظری دارید؟

این ها کارهایی نیست که فقط یک بار انجام دهید، بلکه باید بارها و بارها تکرارش کنید تا تبدیل به یک زبان مخفی بین شما و همسرتان شود.

۱۸٫ به جلسات ماساژ بروید

یا پدیکور یا آرایشگاه یا هر کاری که باعث شود احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید. اگر مراقب بدن خودتان باشید بیشتر می توانید از آن لذت ببرید. راه خوب دیگر برای مراقبت از خودتان ورزش کردن است. یکی از مزایای جانبی آن برای زنان و مردان جریان خون بهتر در اندام های حیاتی است.

۱۹٫ مطالب جدیدی برای صحبت کردن بیابید

تایمر را ۱۵ دقیقه روشن کنید و با همسرتان در مورد هر چیزی به جز بچه ها، مشکلات مالی یا مشکلات کاری، صحبت کنید. در مورد خوابی که دیشب دیده اید با او صحبت کنید. نوجوان بانمکی که موقع شام دیده اید و شما را به یاد دوران دبیرستانتان انداخته. وقتی زمانتان به پایان رسید نوبت شریکتان می شود.

۲۰٫ به سفر یک نفره بروید! 

چند روزی به سفر بروید. –با خودتان. زمانی که دور از خانه هستید لیستی از تمام چیزهایی که درباره شریک زندگیات دوست دارید یا عاشقش هستید تهیه کنید. اینگونه است که زوج ها زمانی که از هم دورند می توانند به هم نزدیک بمانند. چشمانتان را ببندید و خودتان را در حال عشق بازی تصور کنید. با شریک زندگیتان تماس گرفته و در مورد تصورات خود با او صحبت کنید. در این صورت زمانی که به خانه می رسید نسبت به هم حریص تر خواهید بود.

۲۱٫ در اتاق های متفاوت رابطه داشته باشید 

بچه ها را از خانه دور کرده و با هم در خانه بمانید. عشق را در بخش های دیگری از خانه با هم تجربه کنید. می تواند در وان حمام باشد یا روی یک پتو جلوی شومینه.

۲۲٫ نگرانی هایتان را بنویسید

قبل از خواب چند دقیقه ای کارهایی که باید انجام دهید و نگرانی هایتان را بنویسید. این کار باعث می شود که اغلب نگرانی هایتان را بدون دخالت کسی با قابلیت های خودتان رفع کنید.

۲۳٫ حذف فشار برای خلاص شدن از آن 

یک ساعت را با لمس هر قسمت از بدن شریکتان صرف کنید –بدون استفاده از دست. از بخشهای دیگر بدنتان استفاده کنید ( که شامل ذهنتان هم می شود ). حالا برعکس یکدیگر را فقط با دست نوازش کنید . نوازش را در تمام قسمت های بدن به جز اندام تناسلی (رابطه غیرجنسی و فقط احساسی) ادامه دهید. این کار می تواند هر فشاری که روی خودتان احساس می کنید را بعد از یک روز پر تنش از بین برده و راهی فوق العاده برای خلاصی از یک روز گیج کننده است. حداقل برای زنان، برای استراحت و فرار از کار سخت روزانه بدون داشتن هیچ گونه رابطه جنسی.

۲۴٫ یک دو جین صدف بخورید

گذشته از همه این ها کازانوا Casanova میگفت که هر روز صبح ۵۰ صدف می خورده به همین دلیل به خوبی از پس هر کاری برمی آمده. اگر چند راهنمایی قبلی را به دقت خوانده باشید می دانید که صدف سرشار از زینک است و این ماده برای تولید تستوسترون که هورمون جنسی در مردان و زنان است، حیاتی است.

۲۵ .خوردن الکل را کنار بگذارید

 مقدار زیاد الکل شعله شهوت را خاموش می کند یا حداقل توانایی هایتان را در رابطه جنسی کاهش می دهد.

۲۶٫ تعدادی لباس زیر زنانه بخرید

به خرید رفته و حداقل یک مدل از لباس های زیر جذاب را خریداری کنید. درست است که این توصیه برای خانم هاست . ولی احساس نرمی ابریشم روی پوست شما می تواند به بیدار شدن پایانه های عصبی حس جنسیتان کمک کند. و چه کسی می داند که وقتی این اتفاق بیفتد چه خواهد شد؟ استفاده همیشگی از لباس زیرهای معمولی اشتباه است.

۲۷٫ صحنه صمیمیت عاشقانه مورد علاقه تان در فیلم را بازسازی کنید 

خودتان این صحنه ها را می شناسید –این فیلم ها را برای الهام گرفتن نگاه کنید. 

۲۸٫ یک لیست موزیک عاشقانه برایش آماده کنید

زمانی که شریک زندگیتان به خانه باز می گردد این آهنگ ها را برایش پخش کنید.  چند عدد شمع معطر روشن کنید ( این کار بهترین روش برای معطر کردن خانه تان است ). چه کسی می داند قرار است چه اتفاقی بیفتد ؟

۲۹٫ بگویید ” دوستت دارم “

هر روز دو چیز در مورد شریکتان که دوست دارید را به او بگویید. عشق ، محبت و احترام متقابل اساس تحریک جنسی در یک زندگی است.

۳۰٫ امیال خود را تلفنی با او در میان بگذارید

در لفافه به او بگویید وقتی به خانه برسد می خواهید چه کاری با او انجام دهید.

۳۱٫ فعالیت فیزیکی داشته باشید

یک فعالیت فیزیکی با هم انجام دهید، مثل اسکی، پیاده روی طولانی، قدم زدن در امتداد ساحل و یا قایقرانی. این فعالیت ها به شما اجازه می دهد که یکدیگر را در نورهای متفاوت ببینید، و به شما حس نشاط فیزیکی و در نتیجه صمیمیت می بخشد.

منبع: سیمرغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا