مشهد

۳۱ تیرماه، آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تاکسیرانان مشهدی

تاکسی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: ۳۱ تیر ماه، جاری آخرین فرصت برای ثبت‌نام بیمه تاکسیرانان و خانواده‌های آنها است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد‌مقدس،به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم در ارتباط با بیمه تاکسیرانان مشهدی اظهار داشت: طرح سبد حمایتی بیمه تکمیلی ویژه تاکسیرانان و خانواده‌های آنان آغاز شده و تنها تا ۳۱ تیرماه فرصت باقی است.

وی افزود: این بیمه تکمیلی با تخفیفات ویژه به تاکسیرانان ارائه می‌شود به‌گونه‌ای که ۸۵ درصد سهم سازمان و تنها ۱۵ درصد سهم تاکسیران است البته بیمه خانواده تاکسیرانان شامل تخفیف ۸۵ درصدی نمی‌شود اما می‌توانند مبلغ حق بیمه را به صورت اقساطی ۶ ماهه پرداخت کنند.

علوی‌مقدم تصریح کرد: بیمه تکمیلی تاکسیرانان و خانواده‌های آنها برای چهارمین سال اجرا شده و تقاضای ما از تاکسیرانان این است که در این طرح ثبت‌نام کرده تا در صورت ایجاد مشکل از حق بیمه خود استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: تاکسیرانان برای ثبت‌نام با در اختیار داشتن دفترچه تاکسیرانی، کارت ملی، شناسنامه و دفترچه بیمه می‌توانند به یکی از مکان‌های واحد خدمات سازمان تاکسیرانی، دفتر پیشخوان دولت واقع بین فدائیان اسلامی ۱۹ و ۲۱ و یا دفتر پیشخوان دولت واقع در استقلال ۶ و ۸ مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا