خراسان

۳۲۹ موسسه غیرتجاری در استان خراسان رضوی به ثبت رسید

رحمتی زاده

مدیرکل ثبت اسناد خراسان رضوی گفت: ۳۲۹ موسسه غیرتجاری در استان خراسان رضوی به ثبت رسید.

غلامرضا رحمتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در پی نپذیرفتن دادخواست مهریه از سوی محاکم و رسیدگی این خواسته به وسیله شعبه‌های اجرای ثبت اسناد و املاک طی یک سال اخیر تعداد طلاق‌ها در سطح استان خراسان رضوی روند کاهشی پیدا کرده است.

وی افزود: در این مدت 56 هزار و 30 واقعه ازدواج در سطح استان خراسان رضوی به ثبت رسیده که نسبت به عدد 62 هزار و 705 واقعه ازدواج مدت مشابه سال قبل 10.65 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی افزود: در 11 ماهه اول امسال 3 هزار و  37  اجراییه صدور چک بلا محل در شعبه‌های اجرای ادارات ثبت اسناد و املاک صادر شده که نسبت به عدد یک هزار و 370 مورد اجرائیه مدت مشابه سال قبل 122 درصد افزایش داشته است.

رحمتی زاده افزود: در این مدت 3 هزار و 401 شرکت تجاری و 338 شرکت تعاونی در استان خراسان رضوی در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری استان به ثبت رسیده که به ترتیب نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.39 و یک درصد رشد داشته است. همچنین تعداد 392 موسسه غیر تجاری در سال جاری به ثبت رسیده که نسبت به تعداد 363 موسسه غیر تجاری ثبت شده در مدت مشابه سال قبل، افزایش 8 درصدی را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا