مشهد

۳ هزار کارگر ساختمانی مشهد مورد تقدیر قرار می‌گیرند

همزمان با روز کارگر؛

کارگر

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» ویژه کارگران ساختمانی مشهد در آستانه روز کار و کارگر خبر داد.

جعفر رئیسیان‌زاده  در مشهد مقدس اظهار داشت: همزمان با روز کارگر و به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد جشن «خدا قوت به کارگران ساختمانی شهر مشهد» در سالن شهدای راه‌آهن برگزار می‌شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، قدردانی از قشر کارگر را فاقد متولی مشخص دانست و ادامه داد: ارزش کار کارگران آن قدر بالاست که پیامبر(ص) بر دست آن‌ها بوسه می‌زند، از همین رو باید از زحمات آنان به شکل ویژه‌ای قدردانی کرد و برای آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای شادی و نشاط  کارگران از جمله کارگران ساختمانی اقداماتی مدونی انجام شود، افزود: در جشن خداقوت فضایی فراهم شده تا برای نخستین بار در کشور از زحمات 3 هزار کارگر ساختمانی و خانواده آن‌ها که عموما درحاشیه شهر و مناطق محروم ساکن هستند قدردانی شود.

رئیسیان زاده از تقدیر از کارگران نمونه ساختمانی و خانواده شهدای کارگر در این جشن نیز خبر داد و افزود: در جشن خدا قوت کارگران ساختمانی از 16 رشته مختلف حضور دارند و از همه آن‌ها با اهدای هدیه‌ای  تقدیر خواهد شد اما در این بین از 10 کارگر نمونه و خانواده 2 شهید کارگر به طور ویژه قدردانی خواهد شد.

به گفته قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، جشن خداقوت با دعوت از هنرمندان کشوری و برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد به همراه ضیافت شام تلاش می‌کند یک شب به یادماندنی را برای خانواده کارگران ساختمانی مشهد رقم بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا