مشهد

۳ کلانتری در بافت حاشیه‌ای شهر مشهد افتتاح می‌شود

کلانتری

فرمانده انتظامی مشهد گفت: افتتاح ۳ کلانتری در بافت حاشیه‌ای شهر مشهد در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس سرهنگ محمد بوستانی ظهر دیروز در مراسم راه‌اندازی کلانتری شماره 30 مشهد در منطقه گردشگری سپاد اظهار داشت: با توجه به اینکه منطقه گردشگری سپاد در محلی واقع شده که تردد به آن زیاد بوده و از طرف دیگر همجوار با بخش‌های حاشیه‌ای مشهد مقدس است، تأسیس یک کلانتری برای آن ضروری بود که اقدامات مقتضی در مورد آن انجام شده است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای افتتاح 3 کلانتری دیگر در مشهد در بافت‌های حاشیه‌ای در دستور کار است تا از ناامنی در برخی از حوزه‌ها پیشگیری شود.

فرمانده انتظامی مشهدمقدس با بیان اینکه مساحت این ساختمان 1100 متر مربع است، خاطرنشان کرد: وسعت زمین آن 1600 مترمربع و اعتبار مصرف شده برای این پروژه حدود 900 میلیون تومان است.

مجید پیراسته مشاور شهردار مشهد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه نهادهایی مانند نیروی انتظامی و شهرداری که با مردم ارتباط زیادی دارند، باید با هم تعامل داشته باشند، خاطرنشان کرد: تعامل این 2 نهاد سبب ارتقاء سطح کیفیت زندگی مردم می‌شود.

وی با اشاره به عزم جدی شهرداری مشهد برای تحقق اقدام و عمل در حوزه امنیتی شهر، خاطرنشان کرد: در همین راستا زمین این کلانتری با ارزش 4 میلیارد تومان و هزینه مجوزات مربوط به ساخت‌و‌ساز به ارزش 250 میلیون تومان به صورت رایگان در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا