خراسان

۴۱ واحد تولید لبنیات در خراسان رضوی تعطیل شد

لبنیات

رئیس اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان رضوی گفت: ۴۱ واحد تولید لبنیات در خراسان رضوی تعطیل شده و ۸ واحد پروانه بهره‌برداری خود را به طور کامل ابطال کرده‌ و ساختمان آنها تغییر کاربری داده است.

حمید فرزانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: از ۸ دی ماه طرح شیر مدارس در خراسان رضوی آغاز شده و هم اکنون ۱۴ واحد تولیدی در خراسان رضوی برای اجرای این طرح با آموزش و پرورش همکاری دارند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در طرح شیر امسال مورد توجه بوده این است که تعداد دفعات توزیع شیر بین دانش آموزان از ۴۰ نوبت به ۲۵ نوبت کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه کارخانجات لبنی خراسان رضوی تأکید کرد: البته بازار محصولات لبنی به حدی راکد است که همین طرح برای کارخانجات یک دلگرمی است تا بتوانند بخشی از نقدینگی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

فرزانه بیان کرد: ۴۱ واحد تولید لبنیات در خراسان رضوی تعطیل شده و ۸ واحد پروانه بهره‌برداری خود را به طور کامل ابطال کرده‌ و ساختمان آنها تغییر کاربری داده است.

وی افزود: هم اکنون از مجموع واحدهای لبنیات در خراسان رضوی ۵۳ عدد فعال بوده که مشکلات بسیار زیادی برای ادامه فعالیت خود دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا